Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@10:07:02 GMT

دنا جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستاورد متخصصان صنعت دفاعی/ فیلم

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۷۳۳

دنا جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستاورد متخصصان صنعت دفاعی/ فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش افکارنیوز،

امیر سرتیپ حاتمی در این حضور از مراحل پایانی ساخت و تجهیز ناوشکن دنا و شناور مین شکار صبا بازدید کرد.

اخبار سیاسی- وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تاکید بر لزوم اتمام پروژه‌های دفاعی ناوشکن دنا و شناور مین شکار صبا و آمادگی جهت تحویل به نیروهای مسلح تصریح کرد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مصمم است در شرایط سخت تحریم‌های ظالمانه در سال جهش تولید با همت و عزم جهادی متخصصین متعهد و انقلابی صنعت دفاعی با تولید و ساخت پیشرفته‌ترین تجهیزات و دستاوردهای دفاعی مورد نیاز نیروهای مسلح گام‌های بلندی را در تحقق شعار سال و ارتقاء قدرت بازدارندگی دفاعی ایران اسلامی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امیر سرتیپ حاتمی از ناوشکن دنا به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین شناورهای کلاس موج یاد کرد که امید است با تکمیل و تجهیز نهایی آن به پیشرفته‌ترین سامانه‌ها، به زودی به نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل شود.

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ساخت و تولید شناور مین شکارصبا توسط سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع را یکی از افتخارات حوزه رزم دریایی عنوان کرد و گفت: مین شکار صبا مأموریت شناسایی و انهدام انواع مین‌های دریایی را در آب‌های منطقه‌ای به عهده دارد که انشاءالله در آینده نزدیک به نیروی دریایی راهبردی ارتش جهت اجرای ماموریت‌های خطیر واگذار می شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: نیروهای مسلح ناوشکن ارتش جمهوری اسلامی ایران صنعت نیروهای مسلح وزارت دفاع وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیروهای مسلح پیشرفته ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از انهدام شمار دیگری از تسلیحات نظامی ارتش اوکراین خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای واحدهای یگان جنوب ارتش روسیه موفق شدند ۷ حمله نیروهای مسلح اوکراین را دفع کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تلفات ارتش اوکراین در این محور در نتیجه درگیری با نیروهای مسلح روسیه به بیش از ۴۷۰ نیروی نظامی رسید.

بنا به این گزارش، واحدهای گروه وستوک ارتش روسیه، ضد حمله جنگنده های ارتش اوکراینی را در منطقه روستای اوراژاینو در دونتسک دفع کردند. در نتیجه درگیری در این منطقه، ارتش اوکراین ۱۱۰ نظامی خود را از دست داد.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که نیروهای این کشور یک کارگاه تولید پهپاد و یک مرکز ذخیره سوخت نیروهای مسلح اوکراین را هدف قرار دادند. سامانه‌های پدافند هوایی روسیه همچنین ۲۹۹ پهپاد اوکراینی را سرنگون کردند.

کد خبر 6087986

دیگر خبرها

  • تشکر وزیر دفاع از مجلس برای مصوبه تشکیل سازمان سپند
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • روسیه: ۲۹۹ پهپاد اوکراینی منهدم شد
  • واکنش روسیه به کمک ۶۰ میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین | اوکراین ۵۰۰ هزار سرباز از دست داده است
  • همه سناریوهای احتمالی را در سطح عملیاتی بررسی می‌کنیم
  • نیروهای مسلح سناریوها رادرسطح عملیاتی موردبررسی دقیق قرار می‌دهند
  • بررسی دقیق احتمالات و سناریوها در سطح عملیاتی
  • همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقا بررسی می‌کنیم
  • با تشکیل سپند شاهد پیشرفت فناوری‌های نو و بدیع در نیروهای مسلح خواهیم بود
  • آغاز بررسی جزئیات تشکیل «سپند» در مجلس؛ سپند چیست؟