Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-18@10:02:37 GMT

تمدید تعطیلی اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۵۸۹۵

تمدید تعطیلی اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی

رئیس اداره ورزش و جوانان رودان گفت: به منظور حفظ سلامت ورزشکاران با تصمیم ستاد مبارزه با کرونا شهرستان، تعطیلی اماکن ورزشی تا اطلاع ثانوی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،امیر دهباشی  اظهار کرد: با توجه به شیوع و شروع موج دوم کرونا تصمیم تعطیلی اماکن ورزشی در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در شهرستان اتخاذ شد و طبق آن همه مجموعه های ورزشی به منظور حفظ سلامت ورزشکاران تا اعلام وضعیت جدید همچنان تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با فعالیت باشگاه های ورزشی در این روزهای جهش بیماری با جدیت برخورد خواهد شد.

دهباشی با بیان اینکه سلامت ورزشکاران بسیار حائز اهمیت است، عنوان کرد: مشارکت ورزشکاران در پیشگیری کرونا مهمترین راهکار کنترل این بیماری خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان رودان خاطر نشان کرد: ما تابع مصوبات ستاد مبارزه با کرونا شهرستان هستیم و به نظر می‌رسد که همچنان تعطیلی اماکن ورزشی در رودان ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعطیلی اماکن ورزشی تعطیلی اماکن ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۵۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور زهکلوت-دلگان در کرمان مسدود شد

محور زهکلوت - دلگان به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مرکز مدیریت راه‌های جنوب کرمان در اطلاعیه‌ای با بیان اینکه محور زهکلوت - دلگان به علت طغیان رودخانه‌های فصلی تا اطلاع ثانوی مسدود است. اعلام کرد: شهروندان برای تردد در این مسیر می‌توانند از محور جایگزین بم _ ایرانشهر _ دلگان استفاده کنند.

در این اطلاعیه آمده است: مردم و کاربران جاده‌ای از سفرهای غیر ضرور در چنین شرایطی خودداری کنند و در صورت لزوم ابتدا وضعیت جوی راه‌ها را از طریق شماره تلفن گویای ۱۴۱ جویا شوند و سپس اقدام به سفر یا تردد در محورها کنند.

کد خبر 745232

دیگر خبرها

  • ۱۳۵۰ گواهی سلامت ورزشکاران در اردبیل صادر شده است
  • بالگرد‌ها به کمک شناسایی کشت و توزیع مواد مخدر می‌آیند
  • محور زهکلوت-دلگان در کرمان مسدود شد
  • محور زهکلوت-دلگان مسدود شد
  • آبگرفتگی تاکنون در فارس گزارش نشده است
  • سرآسیایی تا اطلاع ثانوی محروم شد
  • سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیل شد
  • دفتر کنسولی ایتالیا در تهران تا اطلاع ثانوی تعطیلی شد
  • تعطیلی سفارت ایتالیا در تهران، تا اطلاع ثانوی + عکس