Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@07:04:12 GMT

ترامپ نشست گروه 7 را به تعویق انداخت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۰۱۳

ترامپ نشست گروه 7 را به تعویق انداخت

رئیس‌جمهور آمریکا از تصمیمش برای به تعویق انداختن نشست گروه 7 تا ماه سپتامبر خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از روسیاالیوم، دونالد ترامپ گفت: تصمیم گرفتم نشست گروه هفت (G7) در آمریکا را تا ماه سپتامبر (شهریور سال جاری) به تعویق بیندازم و تلاش می‌کنم از روسیه برای شرکت در نشست دعوت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شب گذشته در هواپیمای اختصاصی ریاست جمهوری آمریکا در جمع خبرنگاران افزود: نشست هفت کشور بزرگ که قرار بود اواخر ژوئن برگزار شود، به تعویق می‌افتد و امیدوارم ماه سپتامبر برگزار ‌شود.

رئیس‌جمهور آمریکا تصریح کرد: من می‌خواهم در این نشست از روسیه، هند، استرالیا و کره جنوبی نیز دعوت کنم؛ کشورهایی که در قالب این گروه نیستند. همچنین تمایل دارم در آن نشست درباره موضوع چین صحبت شود.

به گزارش آنا، اقدام ترامپ در تعویق نشست «گروه هفت» در حالی است که آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان به‌دلیل شیوع کرونا دعوت رئیس‌جمهور آمریکا را برای حضور در نشست رد کرد.

«اشتفان زایبرت»، سخنگوی دولت آلمان گفت: صدراعطم آلمان از دعوت رئیس‌جمهور آمریکا برای حضور در نشست گروه هفت در اواخر ژوئن تشکر کرد، ولی گفت که نمی‌تواند به‌ دلایل شخصی در آن حضور یابد و به واشنگتن پرواز کند.

انتهای پیام/4106/4033/

منبع: آنا

کلیدواژه: روسیه رئیس جمهور آمریکا دونالد ترامپ نشست G7 رئیس جمهور آمریکا نشست گروه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 8 به تازگی علیرضا جزایری (جی جی)، خواننده و آهنگساز گروه زدبازی، رستورانی را در تهران راه‌اندازی کرده و ویدیوهای سرو برگرهایش هم در فضای مجازی به طور قابل توجهی وایرال شده. پیش از این نیز سهراب مصطفوی (ام جی) در حوالی زعفرانیه کافه خود را به راه کرده بود و سامان رضاپور (ویلسئون) نیز به تبلیغ برند پوشاک خود می‌پرداخت. رپ در اصل موسیقی گروه‌های فقیر بوده اما در ایران بسیاری از رپرها از جمله گروه زدبازی اصطلاحاً بچه مایه دار هستند و سبک زندگی و حتی کسب و کارهای گرانقیمت‌شان شبیه مردم عادی نیست. ویدیویی که از او وایرال شده را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • بسته بودن فرودگاه دبی سفر تیم ملی کشتی فرنگی را به تعویق انداخت
  • رستوران جنجالی که خواننده زدبازی راه انداخت
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
  • زلنسکی قانون بحث برانگیز سربازی اجباری را امضا کرد
  • ترامپ بار دیگر دادگاهی شد
  • ترامپ در دادگاه خود را به خواب زد