Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@15:33:24 GMT

(ویدئو) زنده به گور کردن نوزاد تازه متولد شده!

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۰۷۶

صدای گریه نوزادی که پس از تولد بلافاصله زنده به گور شده بود موجب شد تا او به شکلی معجزه آسا نجات پیدا کند.
  ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه تکان دهنده نجات یک نوزاد زنده به گور شده در یکی از مناطق روستایی هند را به تصویر می‌کشد.

به گزارش فرارو، این اتفاق در روستای سونورا واقع در منطقه سیدهارتنگار در ایالت شمالی اوتار پرادش هند رخ داد و نوزاد که بلافاصله پس از تولد زنده به گور شده بود توسط تعدادی از اهالی محلی بطور معجزه آسایی نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد محلی با شنیدن صدای گریه این نوزاد کنجکاو شدند و پس از جستجو با دیدن پا‌های این نوزاد که بیرون از خاک قرار داشت توانستند او را پیدا کنند. 

نوزاد از گور بیرون کشیده شده به نزدیکترین بیمارستان منتقل شد. پزشکان پس از انجام آزمایش اعلام کردند که مجاری تنفسی نوزاد به علت فروبردن گرد و خاک مسدود شده است.

با این حال پزشکان از مساعد بودن حال این نوزاد خبر داده اند و اعلام کرده اند او چند روز را باید در بیمارستان بستری بماند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: نوزاد زنده به گور هند زنده به گور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) شنیده شدن صدای پهپاد‌های انتحاری در استان‌های غربی کشور

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

tags # پهپاد ، اسرائیل ، ایران ، سپاه سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار
  • (ویدئو) زنده شدن یک نانوایی در غزه
  • (ویدئو) نجات کوهنوردان گیر افتاده بالای آلپ
  • (ویدئو) آتش نشانان پنج توله سگ را از آتش سوزی نجات دادند
  •  چطور فرزند بزرگتر خود را برای ورود نوزاد تازه متولد شده به خانه آماده کنیم؟
  • نجات نوزاد شیرخوار ۲ ماهه با راهنمایی تلفنی اورژانس
  • (ویدئو) یک سنجاب دوستش را از دست مار نجات داد
  • ۷۸ درصد نوزادان گیلانی در شهر‌ها متولد شدند
  • تولد ۶ نوزاد در هر شبانه روز در گیلان
  • (ویدئو) شنیده شدن صدای پهپاد‌های انتحاری در استان‌های غربی کشور