Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر برنامه مشهور فوتبال روسیه پشت پرده تلاش باشگاه بارسلونای اسپانیا برای جذب آندره آرشاوین را بیان کرد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از Sport24 روسیه، دیمیتری سیلوک درباره اینکه چرا هرگز آندره آرشاوین، مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال روسیه و زنیت سن‌پترزبورگ نتوانست به بارسلونای اسپانیا انتقال یابد، گفت: آرشاوین با عملکرد درخشان در جام ملت‌های اروپا توجه بارسلونا را جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از پایان رقابت‌ها روشن بود که کاتالان‌ها برای جذب او اقدام می‌کنند. من با نماینده رسمی بارسلونا دیدار کردم و به اتفاق هم نزد آندره آرشاوین رفتیم. او هم تمایل داشت تا به بارسلونا بپیوندد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یک روز پس از صحبت‌های ما باشگاه بارسلونا پیشنهاد رسمی خود را به ارزش 15 میلیون یورو برای زنیت سن‌پترزبورگ ارسال کرد. میلر (رئیس وقت باشگاه زنیت) شخصاً تصمیم گرفت. باشگاه زنیت نمی‌خواست آرشاوین را از دست دهد. بحث چند میلیون یورو اضافه‌تر هم نبود. حتی اگر بارسلونا پیشنهاد 20 میلیون یورویی می‌داد زنیت قصدی برای فروش مهاجمش نداشت.

دیمیتری سیلوک افزود: میلر گفته بود که پول پیشنهادی بارسلونا جذابیتی برای باشگاه زنیت ندارد. برای زنیت آرشاوین مثل لیونل مسی است. سپس همه فهمیدند که در باشگاه زنیت چه ارزشی برای آرشاوین قائل هستند، البته این بازیکن بابت عدم انتقالش به بارسلونا ناراحت شد و خود را تسلیم باشگاه زنیت کرد، البته پس از مدتی باشگاه زنیت به اشتباهش در این انتقال اعتراف کرد.

چرا زنیت باید پیشنهاد ناپولی برای سردار آزمون را بپذیرد؟

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا بارسلونا باشگاه زنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه دیشب با زدن گل های سوم و چهارم پی اس جی به بارسا نقش مهمی در صعود تیم پاریسی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان ایفا کرد. 

او که در شکست بازی رفت نقش خنثی در زمین داشت و بسیار نیز مورد انتقاد قرار گرفت، جبران مافات کرد. کیلیان بعد از جشن گرفتن در زمین و رختکن، به عنوان کاپیتان تیم به میکسدزون ورزشگاه رفت تا پاسخگوی سواللات خبرنگاران باشد. او تاکید کرد که رویایش فتح لیگ قهرمانان با پی اس جی است و به تیم شهرش افتحار می کند. 

امباپه هنگام برگشت با ژاوی روبه‌رو شد. او به سمت مربی بارسا رفت و این دو ابتدا دست دادند و سپس یکدیگر را در آغوش گرفتند اما ال‌چیرینگیتو از تیتر برخورد سرد ژاوی و امباپه برای توصیف این صحنه استفاده کرده است.

خبرنگار این برنامه گفت که برخورد سرد بیشتر از سوی امباپه بود و او خیلی بی تفاوت با مربی کاتالان برخورد کرد. ستاره ای که فصل بعد برای رئال توپ خواهد زد و بارها باید منتظر رویارویی او با بارسلونا باشیم اما دیگر ژاوی روی نیمکت این تیم نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • واکنش کرملین به پیشنهاد ماکرون برای برقراری آتش‌بس در طول المپیک
  • برخورد سرد قاتل بارسلونا با ژاوی (عکس)
  • پخش سریال ترکیه‌ای از شبکه تهران
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند
  • دردسر بزرگ ژاوی: رهبر خط دفاعی اخراج شد! (عکس)
  • هواداران بارسلونا اشتباهی اتوبوس خودی را هدف قرار دادند! / عکس
  • نایکی پیشنهاد بالاتر می‌دهد؛ غول آمریکایی نمی‌خواهد بازار پرسود بارسلونا را از دست بدهد
  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!