Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برخورداری از تجربه مدیریت شهر تهران در ریاست مجلس یازدهم، فرصت مناسبی برای رسیدگی به معضلات شهر، است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، محسن هاشمی درجلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران با اشاره به آغاز فعالیت مجلس یازدهم گفت: آغاز فعالیت مجلس یازدهم را گرامی می‌داریم و برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این دوره، بویژه نمایندگان تهران آرزوی موفقیت داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجلس شورای اسلامی و شورای شهر، دو رکن مردم نهاد نظام جمهوری اسلامی هستند که در صورت تعامل وهمکاری سازنده می‌توانند در تحقق مطالبات عمومی و تأمین رضایت شهروندان، نقش مهمی را ایفا نمایند.

وی ادامه داد: برخورداری از تجربه مدیریت شهر تهران در ریاست مجلس یازدهم، فرصت مناسبی است که معضلات شهر، بویژه در حوزه‌های مرتبط با دستگاه‌های ملی، مانند تأمین بودجه برای توسعه سیستم وحمل ونقل عمومی، تأمین درامد پایدار برای شهرداری‌ها از محل عوارض ارزش افزوده و تصویب قوانین مربوطه به واگذاری وظایف قانونی مدیریت شهری که با گذشت بیش از بیست سال از تأسیس شوراها، همچنان دوسوم آن تفویض نشده است از جمله اقداماتی است که می‌تواند بعنوان یک دستاورد ماندگار برای مدیریت شهری در کارنامه مجلس یازدهم ثبت شود.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه با اشاره به اینکه اگر اعتقاد وبنا بر خدمت به مردم وحل مشکلات جامعه در این شرایط سخت باشد، تفاوت وتکثر در سلایق و دیدگاه‌های سیاسی یا حزبی، نباید مانع تعامل وهمگرایی در جهت حل مشکلات مردم شود گفت: و امیدواریم این همکاری مؤثر ومستمر در سال پایانی شورای پنجم وسال نخست مجلس یازدهم، الگوی اصالت ومحوریت برای خدمت به مردم را برجا بگذارد.

هاشمی در ادامه به بازگشت فعالیت‌های اداری واجرایی کشور از این هفته با تصمیم ستاد ملی مبارزه با کروناست اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه زمان کشف واکسن وپایان پاندمی روشن نیست، اکثر کشورهای درگیر با این معضل از جمله کشورمان، تصمیم به فعال کردن دوباره بخشهای اجرایی دارند.

در حوزه مدیریت شهری نیز طبیعتاً این انتظار وجود دارد که با حفظ پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی، فعالیت‌های اجرایی به صورت عادی پیگیری شود و در سال پایانی مسئولیت مدیریت شهری، شاهد رونق در فعالیت‌های عمرانی وتوسعه ای شهر باشیم بخصوص در حوزه توسعه سیستم حمل ونقل عمومی که در طول سه سال گذشته دچار رکود شده است انتظار تحرک بیشتری از شهرداری وجود دارد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر تهران شورای شهر تهران شهر تهران مشکلات مشکلات مردم مدیریت شهری مجلس یازدهم مدیریت شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان با اشاره به نامگذاری اول ماه ذیقعده سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) تا یازدهم ماه ذیقعده ولادت امام رضا (ع) به عنوان «دهه کرامت»، اظهار کرد: این دهه در سال جاری از جمعه ۲۱ اردیبهشت آغاز و در دوشنبه ۳۱ اردیبهشت پایان می‌یابد.

وی به عشق و ارادت قلبی مردم مسلمان و انقلابی ایران به اهل بیت (ع) به ویژه هشتمین ستاره تابناک آسمان ولایت و امامت امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی و برگزاری جشن‌های مردمی و ایجاد فضای شاد و مفرح در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری از تشکیل ستاد بزرگداشت دهه کرامت استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: تبیین و انتقال ارزش‌ها و مفاهیم معنوی، نشر فرهنگ رضوی، افزایش نشاط و شادابی اجتماعی، تشریح اصل ولایت‌مداری و تبیین سلوک نورانی خاندان عصمت و ولایت از رویکردها و اهداف این ستاد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت بهره‌گیری حداکثری از همه ظرفیت‌های موجود استان به منظور گسترش مفاهیم اسلامی، تصریح کرد: بهره‌مندی از ظرفیت مساجد، بقاع متبرکه، مراکز فرهنگی و هنری، هیئات مذهبی و حوزه‌های علمیه در دهه کرامت دوچندان شود.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه کرامت، گفت: برگزاری جشن در شهرها، محلات و روستاها، راه‌اندازی کاروان‌های شادی و پخش صلوات خاصه امام رضا (ع) از بلندگوهای مساجد، ادارات و پارک‌ها از برنامه‌های این ستاد در استان گیلان است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری به حضور خادمان رضوی در سطح استان اشاره کرد و افزود: تکریم از دختران نمونه، قرائت زیارت امین الله در مساجد، توزیع بسته‌های معیشتی، مسابقات فرهنگی و کتابخوانی، فعال شدن فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و همچنین آذین بندی و چراغانی میادین، بلوارها و معابر عمومی از جمله دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه کرامت خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جشنواره‌های فرهنگی و هنری متعددی به مناسبت این دهه خجسته برنامه‌ریزی شده است، اظهار کرد: برگزاری مراسم با بهره‌مندی از ظرفیت نماز جمعه روزهای ۲۱ و ۲۸ اردیبهشت سراسر استان با دعوت از سخنرانان و ستایشگران از دیگر برنامه‌های ستاد بزرگداشت دهه کرامت است.

کد خبر 6085366

دیگر خبرها

  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است
  • دفاع بازرس جبهه پایداری از ریاست 4 ساله قالیباف بر مجلس /رئیس مجلس را متهم به تک روی می کنند / اعضای هیات رئیسه با تعارف کار می کردند
  • طرح رصد باید تبدیل به گفتمان نیرو‌های انقلاب در مدیریت شهری شود/ انجام یک پروژه کوچک به خواست مردم به اندازه یک کلان پروژه تاثیر گذار است
  • عملیات مسخره اسرائیل در اصفهان با اسباب بازی/ مدیریت شهری در حوزه مسکن حکم کمک کننده دارد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه بین المللی کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • نشست هماهنگی نمایشگاه کتاب با همکاری مدیریت شهری تهران برگزار شد
  • مدیریت واحد شهری در برنامه هفتم توسعه مغفول ماند