Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: راه‌اندازی کلینیک پزشکی ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر نکاتی است که باید اقدامات لازم آن انجام شود.

امیرعباس لشکری در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با تأکید بر توسعه ورزش همگانی و راه‌اندازی مرکز پزشکی و ورزشی اظهار کرد: ارتقای اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی به مرکز تربیت‌بدنی و ورزش را یک گام موثر و مورد نیاز این دانشگاه بود که با دید مثبت دکتر محمدمهدی طهرانچی ریاست این دانشگاه انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جدید مرکز تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی یکی از اهداف خود را توسعه ورزش همگانی ویژه دانشجویان، کارکنان، اساتید و اعضای هیئت علمی و ورزش دانشجویی معرفی کرد و گفت: اساتید می‌توانند با ورزش سلامت جسم و روح خود را حفظ کنند؛ افراد برای داشتن یک روحیه خوب و حفظ سلامت جسمی خود می‌توانند از ورزش کمک بگیرند.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی کلینیک پزشکی ورزشی در دانشگاه آزاد اسلامی از دیگر نکاتی است که باید اقدامات لازم آن انجام شود؛ با توجه به اینکه این دانشگاه در حوزه پزشکی سرآمد است و بیمارستان‌های خوبی همانند بیمارستان فرهیختگان دارد که می‌توان از آنها به‌درستی استفاده کرد.

وی با تاکید بر اینکه علم پزشکی-ورزشی علم به روز است، تصریح کرد: اگر در زمینه قهرمانی و حرفه‌ای کار  می‌کنیم نیاز به مراکز پزشکی-ورزشی نیز داریم.  در این مراکز ورزشکاران آسیب دیده در اسرع وقت درمان می‌شوند. همراه مراکز پزشکی ورزشی می‌توانیم مراکز مشاوره‌ای (مشاوره تغذیه ورزشی، مشاوره روان شناسی ورزشی و...) را نیز داشته باشیم؛ این مراکز در جامعه و در دنیا در حال توسعه و گسترش است.

رئیس مرکز تربیت‌بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: راه‌اندازی مراکز پزشکی ورزشی دانشگاه با همکاری معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، دانشکده‌های پزشکی و بیمارستان‌ها پیگیری خواهد شد و با تعامل خوبی که با وزارت ورزش و جوانان داریم این خواسته‌ها را عملی کنیم و هر چه بهتر به جامع ورزش کشور خدمت کنیم.

انتهای پیام/4084/

منبع: آنا

کلیدواژه: مرکز تربیت بدنی و ورزش دانشگاه آزاد اسلامی مراکز پزشکی ورزشی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت

معصومه عمادی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از از دریافت مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی با عنوان«مطالعات سایکوفیزیولوژی در ورزش» در این واحد دانشگاهی خبرداد و اظهار کرد: این مجوز بر اساس مصوبه جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات دانشگاه آزاد اسلامی به صورت فصلنامه به زبان فارسی به مدیر مسئولی سیروس فارسی و سردبیری محمدعلی آذربایجانی صادر شد.

وی افزود: علاقمندان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به مباحث فیزیولوژی ورزشی، روانشناسی در ورزش و سایر زمینه‌های مرتبط برای ارائه مقاله در نشریه فوق به پرتال مجلات به آدرس https://journals.marvdasht.iau.ir/ مراجعه و برای کسب اطلاع از موضوعات محور‌های نخستین شماره آن می‌توانند با اداره نشریات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت باشماره ۹۱۳۰۰۰۱۲-۰۷۱ داخلی۴۵۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار دانشگاهیان دانشگاه آزاد رودهن با خانواده شهید
  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های دانشگاه آزاد برای پویایی و شکوفایی کشور
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • گسترش فعالیت‌های درآمدزای دانشگاه آزاد یزد در راستای تحقق شعار سال
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم