Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@12:03:23 GMT

حناچی به دلیل تعطیلی پارک چیتگر تذکر گرفت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۱۹۲

حناچی به دلیل تعطیلی پارک چیتگر تذکر گرفت

عضو شورای شهر تهران گفت: پارک چیتگر با وجود اعلام ستاد ملی کرونا، جهت بازگشایی هنوز تعطیل است و این موضوع نارضایتی مردم را به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در دویست و شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران درباره تعطیلی پارک چیتگر، اظهار داشت: این پارک مساحتی حدود 950 هکتار مساحت دارد و بزرگترین پارک تفرجگاه تهران محسوب می‌شود ولی هنوز تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پارک چیتگر تنها پارکی است که 2 ایستگاه مترو در نزدیکی آن قرار دارد و علیرغم اعلام ستاد ملی کرونا جهت بازگشایی این پارک، هنوز اقدامی صورت نگرفته است. 

این عضو شورای شهر تهران گفت: مسیرهای اصلی ورود به پارک بسته شده و برخی مواقع شهروندان از نقاطی وارد پارک می‌شوند و این موضوع نارضایتی شدید شهروندان را به همراه داشته است.

فراهانی ضمن تذکر به حناچی به دلیل این مشکل گفت: نامه‌های زیادی توسط دبیران شورایاری‌ها به دست ما واصل شده که حکایت از درخواست شهروندان برای بازگشایی پارک چیتگر دارد.

وی گفت:‌البته شبهاتی در مورد تعطیلی پارک چیتگر مطرح است که به دلیل مستند نبودن آن الان آن را اعلام نمی‌کنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شورای شهر تهران پارک تذکر تعطیلی شورای شهر تهران پارک چیتگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: قرار بود مجلس شورای اسلامی مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را بررسی کند.

وی ادامه داد: متأسفانه الان وضعیت بازار ارز کاملاً آشفته است. همچنین بانک مرکزی برای واردات مواد اولیه به تولیدکنندگان می‌گوید که ارز ندارد. معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند. کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی را برای برون رفت از این مشکلات داده، اما بانک مرکزی اصلاً آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر، گفت: درباره مسائل ارزی روز گذشته جلسه‌ای با حضور دوستان‌مان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصادی، صنعت، جهش تولید و بودجه مجلس داشتیم و ادامه بحث‌مان به چهارشنبه هفته جاری موکول شد. حتماً گزارش جمع بندی مربوط به ارز هفته بعد در صحن مجلس ارائه خواهد شد.

کد خبر 6085064 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • باغ گیاه‌شناسی رهید؛ مال‌باختگان ارتش به سر خط برگشتند
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه! | ویدئو
  • تذکر رئیس شورا به برخی بانک‌ها
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • دغدغه و درخواست شهروندان با ۵۶۴ مصوبه بازدید میدانی محلات پیگیری شد
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه