Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@04:31:02 GMT

یک عضو شورای تهران به دادسرای رسانه احضار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۲۲۷

یک عضو شورای تهران به دادسرای رسانه احضار شد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا؛ «محسن هاشمی» رئیس شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شانزدهمین جلسه شورا با تایید احضار حق شناس و حضور وی در دادسرای رسانه، اظهار داشت: امیدوارم امروز مشکل ایشان حل شود و در شورای شهر در خدمت‌شان باشیم.

 هاشمی گفت: احضار محمدجواد حق‌شناس در دادسرای رسانه به دلیل اظهارنظرهایش در مورد موضوع کرونا بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش ایرنا؛ محمدجواد حق شناس رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در دوران شیوع بیماری کرونا خواستار تفکیک آمار کشته شدگان کرونا در تهران از سایر استانها شده بود و بر این موضع تاکید داشت.

جلسه امروز شورای شهر تهران با حضور ۱۸ عضو آغاز شده است.

برچسب‌ها محمدجواد حق شناس شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمدجواد حق شناس شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران محمدجواد حق شناس شورای اسلامی شهر تهران شهر تهران شهر تهران حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 

                                                                           

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سردار جمال سلمانی اظهار داشت: احدی از ماموران وظیفه شناس شهرستان هلیلان به یکدستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را توقیف می‌کند.   وی اضافه کرد: متهم پس از دستگیری به منظور عدم تشکیل پرونده، پیشنهاد رشوه‌ای به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال به مامور وظیفه شناس می‌دهد.   فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: مامور وظیفه شناس از دریافت وجه خوداری و پس از هماهنگی انجام شده با سلسله مراتب رد رشوه مذکور صورتجلسه و پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود.    این مقام انتظامی در پایان با قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

دیگر خبرها

  • افزایش نرخ کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس از امروز
  • محمدجواد ظریف: عدم محکومیت تجاوز اسرائل علیه ایران توسط شورای امنیت، ایران را ناگزیر به دفاع مشروع کرد
  • عملیات وعده صادق آبروی دنیای اسلام شد
  • هنوز مشکلم بر سر جزئیات متن «مشاور» است
  • «وعده صادق» هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • رسانه روس: حمله ایران بسیار موفق‌تر از آن چیزی بود که به نظر می‌رسد
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است