Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش، در این ایام که مدارس و بسیاری از مراکز آموزشی و فرهنگی نیز برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل هستند،  اداره کل فرهنگی هنری آردوها و فضاهای پرورشی در کانال اختصاصی خود در شبکه شاد اقدام به بارگذاری یک سری فیلم های کوتاه آموزشی کرده است تا دانش آموزان و اولیا آنان از این فیلم های آموزشی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بخش فیلم هایی مربوط به آموزش موسیقی نواحی، فیلم نامه نویسی، نمایشنامه نویسی، نقالی، ساخت عروسک های نمایشی، کاریکاتور، نقاشی آبرنگ، هنرهای دستی تجسمی و موارد بسیار دیگری قابل مشاهده است. 

همه این فیلم ها به وسیله مدرسان کانون های فرهنگی تربیتی، فرهنگیان و دانش اموزان تهیه شده است که پس از مرحله صحت سنجی و بررسی کیفیت ویدئو ها در شبکه شاد بارگذاری شده است.

دانش آموزان برای مشاهده کانال اختصاصی اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهی پرورشی پس از نصب نرم افزار شاد وارد کانال های آموزش و پرورش شوند.

به گزارش ایرنا، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با توجه به وجود خلاءهایی در آموزش از راه دور برای دانش آموزان از همان هفته های ابتدایی تعطیلی مدارس، از ایجاد یک شبکه اجتماعی دانش آموزی مستقل برای آموزش مجازی دانش آموزان خبر داده بود و پس از گذشت حدود یک ماه از وعده وزیر سرانجام شبکه اجتماعی دانش آموزان تحت عنوان «شاد» آماده و در خدمت نظام آموزش قرار گرفت.

برچسب‌ها مدارس وزارت آموزش و پرورش فیلمنامه دانش‌آموزان پروندهٔ خبری شبکه آموزشی شاد آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس وزارت آموزش و پرورش فیلمنامه دانش آموزان مدارس وزارت آموزش و پرورش فیلمنامه دانش آموزان آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب های احیا در شبکه جام جم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  این برنامه۱۰ فروردین با حضور کاپیتان ابراهیم ناحیان، خلبان هوایپمای مسافربری و خادم حرم قدس رضوی پخش می‌شود.

گروه تواشیح الغدیر و گروه موسیقی عاشقان علی در بخش‌های مختلف به اجرای برنامه می‌پردازند.
همچنین علی‌نامه‌خوانی مرشد ورمزیار تقدیم علاقه مندان می‌شود.

روز یک شنبه ۱۱ فروردین هم، گروه دستان الهام (گروه سرود دختران ناشنوا) به سرپرستی محبوبه طاهری، قطعاتی در مدح حضرت علی اجرا خواهند کرد.

گروه تواشیح الغدیر و گروه موسیقی عاشقان علی به سرپرستی محمدرضا چراغعلی همراه با علی نامه خوانی مرشد ورمزیار در بخش‌های دیگر به اجرای برنامه خواهند پرداخت.
در شب ۱۲ فروردین، اتسوکو هوشینو مستبصر ژاپنی که حدود ۱۹ سال است که به دین اسلام مشرف شده و ساکن شهر قم است از چالش هایکوچ از زادگاهش و انتخاب اسلام صحبت می‌کند. در ادامه اجرای علی نامه‌خوانی مرشد ورمزیار و اجرای موسیقی عاشقان علی و گروه موسیقی هم‌آوایی الغدیر پخش می‌شود.

شب ۱۳ فروردین، ۲۱ ماه مبارک رمضان، حجت‌الاسلام عباس روزمه کارشناس فرهنگی و رسانه و کارشناس دینی مهمان برنامه است واز فضایل شب‌های قدر صحبت خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • شب های احیا در شبکه جام جم
  • اردوهای مطالعاتی نقش مهمی در ارتقای کیفیت آموزشی دانش‌آموزان دارد
  • طرح «شهید محمودوند» برای جذب بازماندگان از تحصیل در سقز اجرا شود
  • توانمندسازی ۱۸۳ آموزگار ابتدایی در طرح افق شاهد
  • نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد
  • باید در حوزه آموزش‌های ناب تربیتی تمرکز شود
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جزئیات جدید ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴_۱۴۰۳
  • افزایش ۲۲۰ درصدی رتبه‌های برتر کنکور توسط دانش‌آموزان مناطق محروم