Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@08:07:30 GMT

تحقق ۶۵ درصدی واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی قزوین

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۲۹۴

تحقق ۶۵ درصدی واگذاری اراضی در شهرک‌های صنعتی قزوین

حمیدرضا خانپور روز یکشنبه در دیدار با لطف الله سیاهکلی نماینده مردم شریف، قزوین و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: در طول دو ماه گذشته به ۷۷ متقاضی سرمایه گذاری قراداد منعقد شده و بیش از  ۵۴ هکتار زمین صنعتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واگذار شده است.
وی افزود: این میزان واگذاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد سه برابری در تعداد قراردادها و رشد چهار برابری در میزان اراضی واگذار شده داشته است که نشان از رونق تولید و اشتیاق بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در سال جهش تولید دارد که همه این موارد با وجود ویروس کرونا و تحریم‌های ظالمانه محقق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خانپور تصریح کرد: شهرک‌های صنعتی خرمدشت، لیا و حکیمیه به ترتیب بیشترین میزان جذب سرمایه گذار و میزان مساحت واگذاری صنعتی را داشته اند.
رییس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان در ادامه خاطرنشان کرد: در سال "جهش تولید" توسعه شهرک‌های صنعتی تقاضا محور موجود، ساماندهی زیرساخت‌ها، جذب حداکثری سرمایه گذار داخلی و خارجی و حفظ وضع موجود صنایع کوچک فعال و ساماندهی واحدهای راکد از اولویت‌های کاری ماست.
استان قزوین ۱۶ شهرک و ناحیه صنعتی و چهار هزار واحد تولیدی دارد.

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید استان قزوین وزارت صنعت معدن و تجارت جهش تولید استان قزوین شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی ایلام، جان می‌گیرند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ نادری گفت: این قرارداد به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار با نگاه حمایتی به صنایع کوچک و متوسط و با هدف تأمین سرمایه ثابت و سرمایه در گردش واحد‌های مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان منعقد شده است.
وی با اشاره به وجوه موضوع این قرارداد به مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال، افزود: اعطای تسهیلات تلفیقی از محل اعتبارات واگذارنده اعتبار و منابع داخلی بانک پرداخت خواهد شد.
سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام تشریح کرد: پرداخت تسهیلات شامل آن دسته از واحد‌های صنعتی به بهره‌برداری رسیده فعال و راکد مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان که درخواست آنان در کارگروه ارزیابی این شرکت مورد تأیید قرار گرفته است، خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رشد ۵۱ درصدی واگذاری زمین به کارآفرینان در خراسان رضوی
  • افزایش ۵۱ درصدی واگذاری زمین به متقاضیان در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و تقویت اشتغال در استان تهران است
  • ‌تدوین برنامه تحول شهرک‌های صنعتی فارس در ۱۱۰ شاخص با رویکرد تحقق شعار سال 
  • اشتغال بیش از ۸۰۰۰ نفر در شهرک صنعتی ۲ اردبیل
  • رهاسازی آب سد نهب به سمت اراضی پایین‌دست
  • واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی ایلام، جان می‌گیرند
  • ۴۳ واحد صنعتی استان قزوین احیا می‌شود
  • واگذاری ۶۰۰۰ قطعه زمین به متقاضیان مسکن همدان/ اتمام پروژه ۱۲۰ واحدی شهرک بهشتی
  • ۴۵ واحد صنعتی استان قزوین احیا می‌شود