Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@20:18:59 GMT

مدیران ستادی جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۳۴۰

مدیران ستادی جشنواره تئاتر مقاومت معرفی شدند

مدیران ستادی هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از ستاد برگزاری هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت، «حمید نیلی» دبیر این جشنواره طی احکامی جداگانه، محمد روح‌الامین، جواد تمدنی و امیرکلاته را به ‌ترتیب به‌عنوان مدیر هنری و هویّت بصری، مدیر روابط عمومی و تبلیغات و مدیر دبیرخانه معرفی و منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد روح‌الامین متولد 1354 تهران، دانش‌آموختۀ کارشناسی عکاسی از دانشگاه هنر و معماری می‌باشد و از سال ۷۸ فعالیّت خود را در زمینۀ طرّاحی پوستر آغاز نموده است. وی در ۵ دوره جشنوارۀ فیلم فجر،  نامزد دریافت سیمرغ بلورین بوده و موفّق به اخذ دیپلم افتخار طرّاحی نامواره (لوگو) از جشنوارۀ فیلم فجر، شده است.

طرّاحی موارد تبلیغاتیِ بیش از ۱۰۰ فیلم سینمایی، سریال و برنامۀ تلویزیونی، جزو کارنامۀ کاری محمد روح‌الامین است.
جواد تمدنی متولد ۱۳۶۱تهران، فعّال فرهنگی و رسانه‌ای، مدیر روابط عمومی انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس می‌باشد.
مدیریّت روابط عمومی چهاردهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت در سال 92، مدیریّت تبلیغات پانزدهمین و شانزدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت در سالهای ۹۴ و  ۹۷ و مدیریّت رسانه و تبلیغاتِ بیش از ۵۰ نمایش و رویداد تئاتری از جمله سوابق وی می‌باشد.

امیر کلاته متولد ۱۳۵۹ تهران، تهیّه کننده تئاتر و فعّال فرهنگی،  پیش از این به‌عنوان معاون اجرایی مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج، مدیر روابط عمومی دبیرخانۀ شورای فرهنگ عمومیِ کشور و مشاور مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران در امور استانها  فعالیّت داشته است.

هفدهمین جشنوارۀ سراسری تئاتر مقاومت، به همّت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و بنیاد فرهنگیِ روایت فتح، با دبیری حمید نیلی، آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جشنواره تئاتر مقاومت مدیران جشنواره روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد که ‏بانک مرکزی برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو) پنج میلیون ریالی ندارد.

به گزارش ایسنا، مصطفی قمری‌وفا، مدیر روابط عمومی بانک مرکزی با انتشار متنی در صفحه اجتماعی ایکس نوشت: «بانک مرکزی ضمن تکذیب گمانه‌زنی‌های نادرست رسانه‌ای اعلام می‌کند: برنامه‌ای برای انتشار قطوع (دنو ) پنج میلیون ریالی ندارد.

روابط عمومی ‎بانک مرکزی در همین باره مجددا از اصحاب رسانه درخواست می‌کند ضمن دقت‌نظر در انتشار مطالب، اخبار موثق، رسمی و صحیح را از این مرجع دریافت و منتشر نمایند و از اعلام و انتشار اخبار حساس مربوط به حوزه پولی و بانکی به نقل از منابع و مراجع ناشناس و غیررسمی در فضای مجازی به شدت خودداری کنند.»

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • عکس| واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر
  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • «رجوع» در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید