Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، وزیر امور اقتصادی و دارایی طی سخنانی در مراسم افتتاح رسمی "پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار" در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با بیان اینکه از این پس اگر فرآیند صدور مجوز کسب و کار هر فعال اقتصادی، بیش از سه روز طول کشید باید به سامانه شماره ۱۸۶۶ شکایت کند، تصریح کرد: ما موظف به پیگیری شکایات ثبت شده از این طریق هستیم و به جد، پای این کار ایستاده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی ایران (شادا)، دکتر فرهاد دژپسند اظهار داشت: امروز با افتتاح پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار، روزی مبارک و سر آغاز توسعه دامنه، نقش و سهم فعالیت بخش خصوصی در اقتصاد کشور است و البته هنوز کار ما تمام نشده است و انشاالله به زودی، پنجره واحد الکترونیکی شروع کسب و کار نیز افتتاح خواهد شد.
وی تصریح کرد: بیش از یک دهه است که مقام معظم رهبری، عناوین اقتصادی بویژه در حوزه رونق و جهش تولید را برای شعار سال بر می گزینند، با تلاش مضاعف بخش های دست اندر کار بهبود فضای کسب ‌‌کار در کشور، حیات اقتصادی ایران باید در مسیری قرار گیرد که فعالان اقتصادی با کمترین دغدغه، فعالیت های تولیدی خود را انجام دهند.
وزیر اقتصاد اظهار داشت: برای تحقق اهداف مقابله با پدیده بیکاری و کاهش آن، افزایش سهم ایران در اقتصاد بین الملل و همچنین رونق تولید، باید با بهبود فضای کسب و کار، امکانات لازم را برای افزایش سرمایه گذاری در کشور فراهم کنیم.
وی گفت: سلسله اقدامات مربوط به سهولت کسب و کار، استمرار دارد و بر اساس برنامه هایی که در دستور کار است، تا پایان سال جاری تمام استان های کشور به پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار مجهز خواهند شد.
دکتر دژپسند یادآور شد: در سال جاری، حداقل هزار هزار میلیارد تومان منابع برای دستیابی به رشد اقتصادی مقبول، لازم است، لذا بازار سرمایه با جذب سرمایه های خرد، بازار پول با تجهیز پس انداز مردم و منابع دولتی باید منابع لازم را برای سرمایه گذاری فراهم کند.
 

منبع: الف

کلیدواژه: پنجره واحد فیزیکی شروع کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- در این مراسم وزیر کشور ضمن بازدید از اتوبوس‌های برقی ایران خودرو دیزل گفت: اتوبوس‌های برقی نقطه تحولی در حمل و نقل درون شهری است.
احمد وحیدی با تاکید بر ضرورت توسعه این دستاورد بیان کرد: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با اختصاص یارانه، برای دستیابی به این هدف به شهرداری کرج کمک کرد تا بتواند این کار ارزشمند را انجام دهد که در مرحله اول ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی و با ظرفیت هر کدام ۴۰ مسافر وارد شهر کرج شد.
وی در خصوص تاکسی‌های برقی عنوان کرد: استفاده از تاکسی‌های برقی در کرج نیز در دستور کار قرار دارد که در صورت اخذ تاییدیه از شورای عالی ترافیک، این تاکسی‌ها وارد ناوگان حمل و نقل عمومی کرج می‌شوند.
مهرداد کیانی، شهردار شهر کرج نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این پروژه به همت مجموعه مدیریت شهری کرج و کمک هزار میلیارد تومانی دولت اجرایی شده است.
وی افزود: کرج این فرصت را داشته که اولین شهر برخوردار از نعمت اتوبوس‌های برقی دوستدار محیط زیست باشد و با دستور وزیر محترم کشور، از فردا صبح اتوبوس‌های برقی به صورت رایگان به شهروندان کرج خدمات‌رسانی خواهند کرد.
مهدی بالو، نایب رییس هیات مدیره و معاون مهندسی شرکت ایران خودرو دیزل نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: ایران خودرو دیزل به‌عنوان بزرگ‌ترین خودروساز تجاری کشور همواره در تامین ناوگان حمل و نقل عمومی کشور پیشرو بوده و حالا در استفاده از انرژی پاک و تولید انبوه اتوبوس‌های برقی نیز پیشگام است.
وی خاطرنشان کرد: اتوبوس برقی ایران خودرو دیزل از فناوری روز دنیا برخوردار است و قدرتمندترین اتوبوس برقی موجود در کشور به‌حساب می‌آید که از بالاترین ظرفیت باتری در میان نمونه‌های موجود در کشور بهره می‌برد.

دیگر خبرها

  • افتتاح یک واحد تولید باتری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • افتتاح دو واحد تولیدی در گرمسار
  • افتتاح دو واحدتولیدی در گرمسار
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • وزیر صمت وارد استان سمنان شد
  • آغاز رسمی بهره‌برداری از ۴۰ دستگاه اتوبوس برقی ایران‌ خودرو دیزل در شهر کرج
  • افتتاح دفتر حمایت از تولید و سرمایه گذاری در دادگستری
  • وزیر صمت به سمنان سفر می‌کند/ افتتاح ۴ پروژه اقتصادی
  • ادعای بی سند، باز هم کار دست وزیر اقتصاد داد/ اجاره در دولت رئیسی چند برابر قبل شد؟
  • نفع نوسان نرخ ارز برای دولت چیست؟/ روایت جدید وزیر اقتصاد را بخوانید