Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله وجدی هویدا پیش از ظهر یکشنبه در نشست با فرمانده سپاه ناحیه همدان و معاونین این حوزه با اشاره به لزوم همکاری بین سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با سپاه و بسیج اظهار کرد: بسیاری از برنامه‌هایی این مجموعه در حوزه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی و ورزشی با سپاه ناحیه همدان مشترک بوده و به دنبال هم‌افزایی بهتر با سپاه و بسیج هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان افزود: چشم‌انداز یک ساله برای سازمان تعریف شده و برای رسیدن به شهری مشارکت‌جو، برنامه محور با ماهیت ایرانی و اسلامی لزوم همکاری و امضای تفاهم‌نامه با بسیج ناحیه همدان احساس می‌شود.

وی با بیان اینکه در ۵ حوزه مختلف فعالیت می‌کنیم، گفت: وجود ۱۷ فرهنگسرا در شهر همدان پتانسیل بسیاری خوبی بوده که بستر لازم را برای همکاری‌های بیشتر فراهم می‌کند.

وجدی به آموزش‌های شهروندی اشاره کرد و گفت: امسال مرکز جامع شهروندی در مجتمع عین‌القضات همدانی به عنوان پایلوت مدرسه شهروندی ایجاد خواهد شد و تمرکز بیشتر بر روی آموزش دانش‌آموزان ابتدایی در بحث زمین‌های فرهنگ آپارتمان‌نشینی و تفکیک زباله و مواردی از این قبیل است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به فعالیت شورای اجتماعی محلات بیان کرد: ۱۲ شورای اجتماعی محلات در همدان فعال شده و تا پایان تابستان امسال ۴۸ محله دیگر همدان صاحب شورای اجتماعی خواهند شد.

وی عنوان کرد: با ایجاد شورای اجتماعی محلات به دنبال تحقق عدالت نسبی در محله‌های همدان هستیم تا توزیع عادلانه بودجه و امکانات در محلات همدان ممکن شود و در کنار آن بتوانیم به محلات همدان هویت‌بخشیده و و عالمان و بزرگان هر محله را به نسل جدید معرفی کنیم.

وجدی با اشاره به واگذاری فرهنگسراهای شهرداری گفت: در حال حاضر ۱۷ فرهنگسرا در همدان فعال بوده که به دنبال واگذاری و مشارکت شهروندان در اداره این فرهنگسراها هستیم تا شاهد بازدهی بیشتر این اماکن باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان افزود: همچنین فرهنگسراهای خود را تخصصی خواهیم کرد و فرهنگسرای پرواز در اعتمادیه مختص هنرمندان خواهد شد.

وجدی عنوان کرد: هر ساله ایام عید از اسفند ماه تا ۱۳ فروردین ستاد تسهیلات نوروزی در سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان فعال می‌شد که امسال به دلیل وجود بیماری کرونا این ستاد لغو شد و در صورت فراهم شدن شرایط در تابستان این ستاد فعال خواهد شد.

کد خبر 4937723

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری همدان سپاه انصارالحسین همدان آموزش شهروندی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا عید سعید فطر گرگان قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا فطریه سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان شورای اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دبیر خانه کارگر آذربایجان غربی با بیان اینکه درصدد هستیم یک مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه اعضای خانه کارگر در ارومیه احداث کنیم، اضافه کرد: پیش از این دو قطعه زمین در شهرک ایثار ارومیه خریداری شده بود ولی از آنجا که در مسیر سیلگاه قرار گرفته بود، امکان اخذ مجوزهای موردنیاز برای ساخت و ساز وجود نداشت، بنابراین نسبت به تعویض زمین با همکاری سازمان مسکن و شهرسازی اقدام شد که مراحل اداری این موضوع در اواخر سال گذشته خاتمه پیدا کرد و یک قطعه زمین ۱هزار و ۴۰۰ متری در شهرک ایثار دریافت کردیم.

مصطفی‌نژاد با بیان اینکه برای ساخت و ساز مکاتبات با شهرداری ارومیه در حال انجام است تا هرچه سریع‌تر یک مجموعه کامل متشکل از مهمانسرا، مجتمع فرهنگی و ورزشی، دانشگاه علمی کاربردی و ... احداث شود، گفت: با توجه به اینکه استاندار آذربایجان غربی به استراحتگاه ویژه کارگران توجه ویژه‌ای دارند امید است اقدامات عمرانی در این زمینه سریع‌تر آغاز شده و به سرانجام برسد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی برای آغاز رایزنی‌ها جهت احداث مسکن ویژه کارگران با خیران و مسئولان خبر داد و گفت: این مساکن به صورت قسطی در اختیار جامعه قرارخواهد گرفت.

این مسئول توزیع ۱  هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه به نیابت از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در دوران شیوع ویروس کرونا را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در این راستا یک مرکز نیکوکاری برای دریافت نذورات، فطریه و ... شهروندان تاسیس شده است که کارگران بیکار و از کارافتاده را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • ۳ مرکز جامع سلامت خانواده در همدان کلنگ‌زنی و افتتاح شد
  • شورای شهر قزوین به دنبال توسعه ورزش محلات است
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • شورای فرهنگی محیط زیست در همه استان‌ها فعال می‌شود
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه
  • پاسداشت روز زمین پاک در یزد
  • یارانه ۱۳ هزار و ۴۰۸ خانوار همدانی، مجددا وصل شد