Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@23:44:03 GMT

جمال خاشقچی سوژه فیلم می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۴۴۰

جمال خاشقچی سوژه فیلم می‌شود

کمپانی گودفیلم کالکتیوز از تولید فیلم سینمایی درباره ماجرای قتل جمال خاشقچی و یک خبرنگار روس خبر داد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، میریام سگال، مدیر کمپانی گودفیلم کالکتیوز که به تازگی از بیماری کرونا نجات پیدا کرده، تولید دو فیلم سینمایی را در دست دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمپانی اعلام کرده است که فیلمی به نام «اعدام» را با همکاری دنیل اسپینوزا درباره قتل جمال خاشقچی، خبرنگار عربستانی واشنگتن‌پست که در کنسول‌گری این کشور در ترکیه به تقل رسید، تولید می‌کند. این فیلم بنا دارد شرح دهد که برای چه این اتفاق افتاده و بعد از آن چه شده است؟ پیتر اسکاولان نیز فیلمنامه این فیلم را می‌نویسد.

اسپینوزا پیش از این فیلم «خانه امن» را کارگردانی کرده و در فیلم «موربیوس» با جراد لتو همکاری کرده است.

علاوه بر این، فیلم دیگری به نام «آنا» نیز توسط این کمپانی ساخته می‌شود که با الهام از یک ماجرای سیاسی واقعی ساخته می‌شود و درباره روزنامه‌نگاری به نام «آنا پولیتکوفسکایا» است که برای انعکاس اعتراضات در روسیه مبارزه می‌کرد. وی به ویژه گزارشگر اخبار مربوط به جنگ دوم چچن بود. او هفت سال به انتشار گزارش‌هایش پرداخت و در برابر تهدیدها مقاومت کرد؛ در حالی که چندبار برای کشتن وی اقدام شده بود او در نهایت سال 2006 در آسانسور کشته شد.

این کمپانی اعلام کرده که قرار است تا فیلمی با شرکت بازیگرانی مانند Gael García Bernal به نام «مردم کتاب» بسازد. این فیلم براساس کتاب پرفروش نیویورک‌تایمز نوشته جرالدین بروکز، نویسنده برنده جایزه پولیتزر، ساخته می‌شود. این فیلم تمی تاریخی و مذهبی دارد. 

آیا نوید محمدزاده در فیلم دفاع مقدسی بازی خواهد کرد؟قتل سیاه پوست آمریکایی خشم هنرمندان هالیوودی را برانگیخت

انتها پیام/

R1544/P/S4,34/CT10 واژه های کاربردی مرتبط خاشقجی گیت هالیوود سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خاشقجی گیت هالیوود سینما خاشقجی گیت هالیوود سینما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اولین قسمت از برنامه «بسته پیشنهادی» در سال جدید امشب ۳۰ فروردین با اجرای مژده لواسانی روی انتن شبکه دو سیما می‌رود و به فیلم «پرویزخان» که این روز‌ها در اکران نوروزی سینما‌ها قرار دارد، می‌پردازد.

در این قسمت شیدا دهداری دختر زنده یاد پرویز دهداری مربی فوتبال نیز در برنامه حضور دارد و درباره شخصیت پدرش و شباهتش با کاراکتر این فیلم می‌گوید. همچنین ابوالفضل موسوی بازیگر نقش احمدرضا عابدزاده در فیلم دیگر مهمان این برنامه است.

«بسته پیشنهادی» در سال جدید با تغییر ساعت هر پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه دو‌سیما پخش می‌شود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد.

این برنامه با اجرای مژده لواسانی، به تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • «پرویز خان» سوژه امشب «بسته پیشنهادی» شد
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • حرکت بی‌نقص و باورنکردنی یک خودرو در سیل دبی سوژه شد + ویدئو
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • تکاپوی اروپائیان در پی تهدید تلافی جویانه ایران
  • بهنوش بختیاری بازیگر با ظاهری متفاوت ؛ سوژه جدید فضای مجازی (عکس)
  • این بار «ترامپ خواب‌آلود»، سوژه شد
  • برگ‌ برنده رمضانی‌ها چه بود؟/ درخشش «زندگی پس از زندگی» و «محفل»
  • پرچمدار جدید گوگل با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای