Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر گفت: طبق آخرین نتایج آزمایشگاهی و با شناسایی 48 مورد جدید، آمار بیماران قطعی کووید-۱۹ حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به 465 نفر افرایش پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان،به نقل از روابط عمومی امینی فرد اظهار کرد: طبق آخرین نتایج آزمایشگاهی و با شناسایی 48 مورد جدید، آمار بیماران قطعی کووید-۱۹ حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به 465 نفر افرایش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر افزود: متاسفانه طی ۷۲ساعت گذشته 16 نفر از شهروندان با تست مثبت کرونا وفات و آمار جان باختگان کرونا به 30 نفر افزایش پیدا کرد.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون 826 نفر با مشکلات حاد تنفسی به مراکز درمانی مراجعه نموده که تحت نظر و بستری شده اند‌.

این مسؤول گفت: در حال حاضر 116 بیمار با مشکلات حاد تنفسی تحت نظر و بستری است که حال 45 نفر از بیماران وخیم گزارش شده است.

وی گفت: عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تجمعات متراکم خانوادگی، اداری و مذهبی و عدم رعایت بهداشت فردی مهمترین عوامل افزایش آمار هستند.
 

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر آمار کرونا دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش امید به زندگی در سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: خوشبختانه امید به زندگی دراستان سیستان و بلوچستان از ۵۸ سال در سال ۱۳۵۷ به ۷۵ سال در حال حاضر رسیده است‌.

دکتر غزنوی در گفت وگو با ایسنا افزود: با استقرار نظام شبکه و اجرای طرح پزشک خانواده و بیمه روستایی تمامی هموطنان  عزیز روستایی و عشایری  به ازای هر۴ هزار نفر یک پزشک با بیتوته  و ۷ هزار نفر یک ماما جذب شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: طی سالهای اخیر و توجهات نظام مقدس جمهوری اسلانی تعداد ۲۷۶ خانه بهداشت، ۴۱ مرکز خدمات جامع سلامت شهری و ۶۱ مرکز خدمات جامع سلامت روستایی راه اندازی شده است.

غزنوی بیان کرد: تقویت نظام شبکه و نظام ارجاع از سطح ۱ به سطح ۲ و ۳ و نسخه نویسی، نسخه پیچی به صورت الکترونیکی و بهبود استاندارد(احداث وتجهیز واحدهای بهداشتی) و جذب نیروی شرکتی مراقب سلامت، کارشناس تغذیه، کارشناس سلامت روان و سایر نیروهای فنی در شهر و حاشیه شهر بر اساس استانداردهای تعریف شده یکی از دستاوردهای نظام سلامت در استان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تسهیلات زایمانی مراکزی هستند که برای ارائه خدمات زایمان طبیعی به مادران باردار کم خطر طراحی شده اند. این مراکز به مادران باردار، محیطی امن و حمایتی برای زایمان طبیعی ارائه می دهند.

وی تصریح کرد: مادرانی که در تسهیلات زایمانی زایمان می کنند، رضایت بیشتری از زایمان خود دارند. این امر به دلیل محیط امن و حمایتی این مراکز است. زایمان در تسهیلات زایمانی می تواند هزینه‌های زایمان را به دلیل عدم نیاز به مداخلات پزشکی مانند سزارین، کاهش دهد. با توجه به گستردگی و پراکندگی سیستان و بلوچستان، تنها استانی هستیم که از واحدهای تسهیلات زایمانی در کنار زایشگاه‌های بیمارستانی به صورت متعدد و با حجم فعالیت زیاد بهره می‌بریم.

وی افزود: در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بخصوص در مناطقی که دور از بیمارستان هستند، ۱۷ مرکز تسهیلات زایمانی وجود دارد.

وی تاکید کرد: ۸۰ درصد زایمان های سالیانه انجام شده در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در بیمارستان ها، ۱۰ درصد در خانه‌ها و ۱۰ درصد از زایمان ها در مراکز تسهیلات زایمانی انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • افزایش ظرفیت دانشجویان دندانپزشکی در مشهد نیازمند تامین زیرساخت است
  • تولد نوزادان در قم افزایش یافت
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • سال گذشته فرزندآوری در قم نیم درصد افزایش یافته‌است
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴
  • افزایش امید به زندگی در سیستان و بلوچستان
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • دانشگاه های علوم پزشکی و شیراز در رتبه بندی موضوعی کیو اس ۲۰۲۴
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید