Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@20:13:08 GMT

پرهيز از عادي سازي شرايط

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۵۴۱

پرهيز از عادي سازي شرايط

خبرگزاری آریا- استاندار تهران: در شرایطی که با شیوع بیماری کرونا مواجه هستیم نباید به مردم اطمینان کاذب بدهیم.
به گزارش خبرگزاری آریا، انوشیروان محسنی بندپی گفت: استان تهران تراکم جمعیت بالایی دارد و اگر میانگین تراکم جمعیت در کشور 50 نفر در هر کیلومترمربع باشد در استان تهران هزار نفر است.
وی گفت: ما حدود 290 هزار نفر نیروی استانی و 170 هزار هم پرسنل ملی در تهران داریم بنابراین نیازمندیم که حفظ حساسیت‌ها را مدنظر داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محسنی بند افزود: باید شرایطی فراهم شود تا دستاورد‌هایی که تا امروز ما را به شرایط مطلوب در مدیریت بیماری کرونا در استان تهران رسانده است تداوم پیدا کند تا در دو سه هفته آینده شاهد ریشه کن شدن بیماری در استان باشیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، استاندار تهران در پاسخ به سوالی مبنی براینکه آیا این بیماری تا دو سه هفته آینده در تهران ریشه کن می‌شود؟ افزود: میانگین فوتی‌های ما هفته قبل زیر 10 نفر بود و روند بستری‌ها نیز از سه هزار نفر به حدود هزار و 400 نفر کاهش یافته است و اگر شیوه نامه‌های وزارت بهداشت برای صنوف و اجتماعات رعایت شود به جمع بندی خواهیم رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرهیز عادی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز

معصومه جودکی افزود: از سال ۲۰۰۱ تاکنون ، پوشش بالای واکسیناسیون و انجام با کیفیت عملیات ایمن سازی تکمیلی سالیانه، وضعیت عاری از فلج اطفال در کشور تداوم داشته است.

وی  گفت: اما احتمال ورود و انتشار مجدد این بیماری با وجود دو کشور همسایه افغانستان و پاکستان که بیماری فلج اطفال در آن‌ها بومی است، وجود دارد که برنامه ایمن سازی تکمیلی فلج اطفال ویژه کودکان اتباع در استان البرز نیز در دو مرحله ۲ تا ۴ اردیبهشت و ۳۰ اردیبهشت تا ۱ خرداد ماه انجام می‌شود.   معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گفت: برنامه ایمن سازی تکمیلی برای کودکان زیر ۵ سال اتباع غیر ایرانی به ویژه کودکانی که در محل تجمع عمده مهاجرین مستقر هستند انجام می‌شود. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • وسط آتش سوزان خاورمیانه؛ عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؟
  • عربستان و اسرائیل یک گام تا عادی‌سازی؛ بایدن چه خوابی برای ریاض دید؟
  • آغاز ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال در البرز
  • بی‌حجابی؛ از عادی‌سازی در سینمای خانگی تا برخورد در خیابان!
  • بهره‌مندی از ظرفیت مدارس جهت پیشگیری از بیماری‌ها
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند