Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی ارتش، با حضور  سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش و رییس و مسئولین بیمارستان هاجر از تابلوی منقش به عملکرد کادر درمانی این بیمارستان در حوزه درمان، کنترل و شیوع بیشتر ویروس منحوس کرونا رونمایی شد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع تعدادی از کارکنان بیمارستان هاجر که در حوزه مقابله با ویروس کرونا نقش موثری را ایفا کرده‌اند، اظهارداشت: کادر درمانی بیمارستان هاجر و خانواده نیروی زمینی ارتش از ابتدای شیوع ویروس کرونا به صورت تمام وقت در خدمت مردم بوده‌اند و در حوزه خدمات‌رسانی و کنترل شیوع بیشتر این ویروس نقش ارزنده‌ای را در سطح نیروهای مسلح از خود به جای گذاشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان هاجر هنوز در خدمت بیماران کرونایی است، افزود: کادر درمانی این بیمارستان شایسته قدردانی و تجلیل هستند کسانی که ایثارگرانه سختی‌ها و پیامدهای این ویروس منحوس را به جان خریده‌اند تا دیگر هموطنان عزیز صحت و سلامت خود را به دست آورند.

عزیز محمدی رییس بیمارستان هاجر درباره طراحی تابلوی منقش به عملکرد کادر درمانی این بیمارستان گفت: صاحب این اثر ماندگار خانم نیوشا خطیبی است که از کادر درمانی این بیمارستان است که با توجه به عملکرد تمامی کارکنان در حوزه خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی تلاش کرده است تا این خدمت‌رسانی‌ها صورت یک اثر هنری ثبت شود که امروز این اثر فاخر به سرتیپ کیومرث حیدری به عنوان فرمانده قرارگاه مقابله با ویروس منحوس کرونا در ارتش اهدا شد.

نیوشا خطیبی خالق این اثر در مورد هدف از خلق این اثر ماندگار گفت: از نزدیک شاهد خدمت‌رسانی تمامی همکاران خستگی‌ناپذیر در بیمارستان بوده‌ام و با خلق این اثر خواسته‌ام گوشه‌ای از عملکرد خالصانه کادر درمانی بیمارستان هاجر را به تصویر کشیده و به سهم خودم فعالیت‌های این عزیزان را در قاب این تابلو ثبت کرده تا الگویی برای کادر درمانی آینده این بیمارستان باشد.

در این مراسم همچنین پرچم بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین (ع) که در طول دوره کرونا به منظور تبرک و افزایش روحیه مبتلایان به این ویروس در بیمارستان هاجر بود جهت تبرک به فرمانده نیروی زمینی ارتش اهدا شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کیومرث حیدری ارتش جمهوری اسلامی ایران پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کیومرث حیدری ارتش جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کیومرث حیدری ارتش جمهوری اسلامی ایران کادر درمانی این بیمارستان نیروی زمینی ارتش بیمارستان هاجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

5 داروخانه منتخب بیماران اوتیسم در هرمزگان

 حامد فلاح معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طبق مصوبه  شورای اجتماعی هرمزگان از این پس بیماران اوتیسم استان می‌توانند با مراجعه به داروخانه‌های منتخب به شرح ذیل، از خدمات دارویی مرتبط با بیماری خود مطابق با فهرست مورد تایید انجمن اوتیسم استان هرمزگان بهره‌مند گردند:

۱- داروخانه زیباشهر بندرعباس (دکتر غفار حیدری)
۲- داروخانه شفا میناب (خانم دکتر رویا غضنفریان)
۳- داروخانه دکتر شاهمرادی بندرلنگه
۴- داروخانه دکتر حیدری قشم
۵- داروخانه دکتر شرفایی بستک

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • بهره برداری از فاز نخست بخش الحاقی بیمارستان هاجر شهرکرد
  • (ویدئو) سگ‌های درمانگر
  • بیش از ۳ هزار خدمت در بیمارستان سوانح و سوختگی گناوه ارائه شد
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت
  • افزایش طول عمر بیماران تالاسمی با دریافت خدمات درمانی مطلوب در بیمارستان های استان
  • 5 داروخانه منتخب بیماران اوتیسم در هرمزگان
  • مراکز بهداشت و درمان باید ۳۶۵ روزه خدمت کنند