Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@21:21:30 GMT

ارزش تقریبی سهام عدالت دیروز ۱۵ میلیون تومان شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۵۷۸

به گزارش تسنیم، حسین فهیمی گفت: در سال 85 که سیاست‌های اصل 44 خصوصی‌سازی ابلاغ شد درصدی از دارایی دولت در قالب 49 شرکت و در قالب سهام عدالت به‌صورت مجانی به متقاضیان واگذار شد.

سخنگوی ستاد راهبردی آزادسازی سهام عدالت گفت: 36 عدد از این شرکت‌ها در بورس قرار دارند. 70 درصد پالایشگاه تهران متعلق به سهام عدالت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فهیمی گفت: بر اساس ابلاغ مقام معظم رهبری، سازمان خصوصی‌سازی تا پایان وقت اداری چهارشنبه 7 خرداد 99 فرصت داد تا دارندگان سهام عدالت وضعیت سهام خود را در سایت به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم مشخص کنند.

او با بیان اینکه تا 15 خرداد 99 دارندگان همچنان می‌توانند وضعیت سهام خود را مشخص کنند، افزود: افرادی که روش مستقیم را انتخاب می‌کنند در 36 شرکت بورسی سهام‌دار می‌شوند که مسئولیت سود و زیان آن‌ها در بورس به‌عهده خود آن‌ها است و دیگر غیر قابل تغییر است.

فهیمی درباره روش غیرمستقیم یادآور شد: در این روش افراد سهام‌دار یک شرکت استانی به‌صورت واسطه مالی قرار می‌گیرند.

سخنگوی ستاد راهبردی آزادسازی سهام عدالت گفت: بر اساس گفته شورای‌عالی بورس افرادی که روش مستقیم را انتخاب کرده و خود کنترل خریدوفروش سهام را به‌عهده گرفته‌اند می‌توانند تا 30درصد سهام خود را بفروشند.

وی اضافه کرد: از مجموع 46 میلیون نفر سهامدار، تا دیروز 13 میلیون و 600 هزار نفر شیوه اداره مستقیم سهام عدالت را برگزیدند.

او گفت: از 6 خرداد بانک‌های کشور به کمک بازار سرمایه آمدند و سفارش فروش سهام از دارندگان گرفتند و دیروز که روز آزادسازی سهام عدالت بود اقدام به فروش کردند.

او گفت: ارزش تقریبی سهام عدالت دیروز حدود 15 میلیون تومان بوده است.

منبع: الف

کلیدواژه: سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس

وزیر اقتصاد: طبق اطلاعات فرابورس، ارزش سهام باشگاه استقلال ۲ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و باشگاه پرسپولیس ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان نهایی شد.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل
  • کسب نشان طلای بازارهای سهام FEAS  توسط کارگزاری مفید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • حصه نقدی واگذاری بلوک ۸۵ درصدی سرخابی‌ها امروز پرداخت می‌شود
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • بیانیه شماره یک مالک جدید استقلال/ پتروشیمی خلیج فارس اعلام وضعیت کرد!
  • فیلم/ اعلام ارزش سهام استقلال و پرسپولیس
  • استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • تحلیل سهام وغدیر ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳