Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدوی از اجرای خیابانی گروه سرود کانون جوادالائمه به منظور نشاط‌آفرینی و ترویج سروده‌های مذهبی در شرق گیلان خبرداد.

«علی مهدوی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با بیان اینکه اجرای خیابانی سرود از ویژه برنامه‌های طرح ملی « راهکار» در قالب رزمایش ایمان، همدلی، کار و ایثار رمضان است اظهارکرد: کانون فرهنگی هنری جوادالائمه(ع) مسجد تازه‌علم کشت‌سرا در مناسبت‌های ملی مذهبی به اجرای خیابانی سرود در محله‌های شرق گیلان می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون جوادالائمه(ع) لنگرود افزود: ایجاد روحیه شادی و نشاط معنوی در محلات و معرفی توانمندی و ظرفیت‌های هنری کانون از اهداف اجرای سرود خیابانی است.

وی بابیان اینکه این گروه سرود متشکل از ۱۰ نفر از نوجوانان عضو کانون جوادالائمه(ع) است تصریح کرد: همزمان با میلاد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع)، میادین شهر لنگرود میزبان اجرای سرود خیابانی بود.

 

مهدوی عنوان داشت: همچنین به مناسبت گرامیداشت روز قدس نیز علاوه بر اجری سرود خیابانی در شهر لنگرود، با همکاری حوزه شهید چمران واداره آموزش و پرورش منطقه کومله در مزار شهدای گمنام شهرستان لاهيجان نیز سرود روز قدس اجرا شد.

وی در ادامه به دیگر اقدامات این کانون در وضعیت کرونایی پرداخت و تصریح کرد: با شعار « به توان مهربانی» گروه جهادی جوادالائمه(ع) در مسجد تازه‌علم کشت‌سرا تشکیل شد و نوجوانان عضو کانون به خدمات‌رسانی به مردم پرداختند.

 

مهدوی از تشکیل کارگاه تهیه دستکش یک‌بار مصرف در کانون خبر داد و اعلام کرد: بسته‌بندی و توزیع ماسک و دستکش در بازار شهر کومله از اقدامات این کانون است.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش همدلی و ایثار اجرای سرود خیابانی کانون های مساجد گیلان کانون جوادالائمه جوادالائمه ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت

به گزارش خبرنگار مهر، گروه تئاتر «آئین مردم» متشکل از هنرمندان با تجربه تئاتر خوزستان، نمایشی را با عنوان «واپسین نفس» و با موضوع ایثار کادر سلامت در بحران کرونا تهیه و تولید کردند که پس از ارزیابی بیش از ۲۴۰ اثر نمایشی توسط کارشناسان و داوران هنرهای نمایشی به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت.

نمایش خیابانی «واپسین نفس» به نویسندگی و کارگردانی مصطفی بوعذار از معدود آثار نمایشی در سطح کشور است که روایتگر ایثار و ایستادگی کادر درمان و پرستاران فداکار در بحران کرونا را برای مخاطبان اجرا می‌کند.

گروه اجرایی پس از تمرینات مستمر در شرایط سخت برای اجرا در این جشنواره ملی آماده می‌شوند تا به عنوان تنها اثر نمایشی از اهواز در بخش خیابانی این رویداد حضوری فعال داشته باشند.

گروه تئاتر «آئین مردم» نخستین نمایش خیابانی را با موضوع ایثار کادر درمان در فراگیری کرونا در بیمارستان‌های اهواز و شهدای مدافع سلامت به اجرا رسانده است.

گروه تئاتر «آئین مردم» به عنوان فعال‌ترین گروه نمایشی خوزستان بیشترین حجم شرکت در جشنواره‌ها و رویدادهای تئاتر را در کارنامه دارد و پیش از این در دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر عنوان اثر برگزیده را در بخش ویژه غزه کسب کرده است.

جشنواره سراسری تئاتر ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با همکاری مرکز هنرهای نمایشی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با حضور گروه‌های نمایشی از ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه به میزبانی استان گلستان و شهر گرگان برگزار می‌شود.

کد خبر 6082508

دیگر خبرها

  • نمایش «واپسین نفس» به جشنواره سراسری تئاتر ایثار راه یافت
  • اختتامیه فصل سوم جشنواره سرود ایران در آباده برگزار می‌شود
  • اجرای سرود "ای ایران" در کنار زاینده رود ، پس از اتفاقات دیشب اصفهان (فیلم)
  • اجرای سرود سلام فرمانده توسط دانش آموزان در سروستان
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • راهیابی اعضا کانون استان بوشهر به جشنواره سرود بسیج
  • اجرای طرح نصب فیبر نوری به زودی در شهرستان سیاهکل
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • ۱۹ گروه سرود روستایی در «کردر» خراسان رضوی رقابت می کنند
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بروجرد