Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-03-29@10:03:21 GMT

فیلمبرداری «یک داستان واقعی» به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۵۹۳

فیلمبرداری «یک داستان واقعی» به پایان رسید

به گزارش افکارنیوز،

تصویربرداری فیلم‌ کوتاه «یک داستان واقعی» به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی محمد توریوریان طی روزهای اخیر در سنندج به پایان رسید و وارد مراحل تدوین شد.

اخبار فرهنگ و هنر - با پایان مراحل تدوین این فیلم آماده حضور و نمایش در جشنواره های داخلی و بین المللی می شود.

این فیلم که گویش آن به زبان کردی است داستان خانواده‌ای را روایت می‌کند که توان پرداخت هزینه‌های پزشکی پسر بچه معلول‌شان را ندارند، همین مشکلات باعث می‌شود پدر تصمیم تلخی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«یک داستان واقعی» پنجمین تجربه فیلم کوتاه این کارگردان جوان است ۲ فیلم آخر او به نام‌های «پرواز ماهی‌ها» و «حلزون» تاکنون در بیش از ۱۰۰ جشنواره بین‌المللی به نمایش در آمده‌ و موفق به دریافت بیش از ۱۰ جایزه بین‌المللی شده‌اند.

عوامل فیلم عبارتند از تهیه کننده و کارگردان محمد توریوریان، نویسنده: پویا نبی، بازیگران: بختیار پنجه‌ای، فرشید گویلی، شیرین معاذی، مدیر فیلمبرداری: مهدی کرمی، صدابردار: ارسطو مفاخری، مدیر تولید: جلال ویسی، طراح گریم: ایوب شیخ احمدی، عکاس : منصور کریمیان، دستیاران فیلمبردار:آرمان صیدی، افشین ملکی، دستیار صدابردار: میثم حمزه‌ایی، مدیر تدارکات: سامان عبودی، حمل و نقل: آریان محمد زاده، مدیر روابط عمومی و مشاوره رسانه ای: سمیرا حسینی.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم کوتاه جشنواره بین المللی کارگردان فیلم کوتاه اکران بین المللی یک داستان واقعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد صلح واقعی با پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم

عضو هیات رئیسه مجمع زنان اتحادیه بین المجالس و نماینده زنان آسیا -پاسفیک با اشاره به خشونت موجود در جهان گفت: باید صلح واقعی از طریق پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم محقق شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، الهام آزاد، عضو هیات رئیسه مجمع زنان اتحادیه بین المجالس و نماینده زنان آسیا -پاسیفیک و نماینده مجلس در هیات شرکت کننده کشورمان در اتحادیه جهانی بین المجالس اظهار داشت: جهان پر از آشوب فعلی برای تحقق صلح و امنیت جهانی، اخلاق و معنویت انسانی بیش از هر زمان دیگر به تلاش و مساعدت مضاعف رهبران دینی نیازمند است.

آزاد افزود: متاسفانه امروزه شاهد هستیم که با هدایت مراکزی خاص در جهان پدیده‌هایی چون قرآن سوزی و اهانت به ساحت مقدس کتب مسلمانان جهان صورت می‌گیرد. چرا قرآن مجید که نویدبخش صلح و ثبات برای جهان فعلی بوده به آتش کشیده می‌شوند و مدعیان حقوق بشر و دموکراسی نظاره‌گر به تماشای چنین اهانتی می‌ایستند؟

نماینده کشورمان ضمن بیان این نکته که در شرایط فعلی جهان گرفتار خشونت است تاکید کرد که باید صلح واقعی از طریق پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم محقق گردد.

آزاد افزود: نسل کشی، جنایت علیه بشریت و آپارتاید مدرن رژیم صهیونیستی علیه ملت مسلمان فلسطین و از بین بردن اماکن مقدس مسیحیان و مسلمانان در فلسطین ضرورت مقابله تمامی ادیان جهان با این بربریت مدرن را خاطر نشان می‌سازد. 

شایان ذکر است وی در پایان از پیروان همه ادیان و به ویژه نمایندگان محترم هیات‌های شرکت کننده درخواست کرد این جنایت‌ها را محکوم کرده و خواستار محاکمه عاملین و حامیان بدور از دین و انسانیت آن‌ها شوند.

رضاخواه: اقدامات رژیم صهیونیستی نمونه بارز نسل کشی استاسماعیل هنیه: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان فلسطین است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شان مایکلز: شکست کودی رودز پایان داستان او نخواهد بود/ اخبار WWE
  • بازگشت شکارچیان ماه به منطقه هور
  • از نمایش «طلوع خونین» چه خبر؟
  • پیش فروش نمایش «طلوع خونین» آغاز شد
  • پیش فروش نمایش طلوع خونین آغاز شد
  • آغاز پیش‌فروش بلیت «طلوع خونین»
  • پیش‌بینی مهم نرخ ارز در ۱۴۰۳؛ تغییر قیمت دلار تا پایان سال
  • یک پیش‌بینی مهم درباره نرخ ارز در سال ۱۴۰۳/ سمیعی: قیمت دلار تا پایان سال چه تغییری می‌کند؟
  • ایجاد صلح واقعی با پایان دادن به کشتار ملت‌های مظلوم
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟