Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@15:39:39 GMT

پرونده قتل دختر دانشجو دوباره رسیدگی می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۶۶۹

پرونده قتل دختر دانشجو دوباره رسیدگی می شود

سر جوانی که حدود 7 سال قبل دختر دانشجویی را به قتل رسانده بود هفته آینده در شعبه پنجم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه خواهد شد .

 به‌گزارش خبرنگار «ایران»، آرمان که در اسفند سال 92 به اتهام قتل دختری به‌ نام غزاله دستگیر و پس از اعتراف به قتل از سوی دادگاه به قصاص محکوم شد با نقض حکم از سوی دیوان عالی کشور بار دیگر و پس از گذشت حدود 7 سال روز یکشنبه 18 خرداد در شعبه پنجم دادگاه کیفری محاکمه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این در حالی است که چند ماه قبل آرمان برای اجرای حکم اعدام به پای چوبه دار برده شد اما با مهلتی که پدر و مادر غزاله به وی دادند بار دیگر به زندگی برگشت. پدر و مادر مقتول که هنوز جسد دخترشان پیدا نشده است به آرمان مهلت دادند تا بگوید جسد غزاله را چه کرده است اما وی با وجود آنکه در روزهای نخست دستگیری اش به قتل غزاله در خانه شان اعتراف کرده و گفته بود جسد را داخل سطل زباله انداخته است حالا مدعی است که مرتکب قتل نشده است.

شک قضات پرونده برای قصاص آرمان

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند

به گزارش خبرگزاری مهر، اکبر نصراللهی، سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های سایت رجانیوز، همشهری آنلاین و روزنامه جام جم امروز با حضور اعضای منصفه در شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده مدیر مسئول سایت خبری رجانیوز با اعلام رضایت شاکی و توضیح رجانیوز در سایت خود، منتفی اعلام شد.

سخنگوی هیئت منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی، گفت: امروز همچنین پرونده مدیر مسئول همشهری آنلاین رسیدگی شد. اعضای هیئت منصفه، مدیر مسئول همشهری آنلاین را با اکثریت مطلق آرا مجرم ندانستند.

نصراللهی با بیان اینکه آخرین پرونده‌ای که امروز بررسی شد، پرونده مدیر مسئول روزنامه جام جم بود، گفت: هیئت منصفه به اتفاق آرا، متهمان را مجرم ندانستند.

کد خبر 6085833

دیگر خبرها

  • متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر کرمان ۸۴ روز است
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری آنلاین و جام‌جم
  • رای دادگاه مطبوعات برای همشهری‌ آنلاین و روزنامه جام‌جم
  • همشهری آنلاین و جام جم در دادگاه مطبوعات مجرم شناخته نشدند
  • شکایت میلاد حاتمی از همشهری آنلاین رد شد
  • در دادگاه مطبوعات امروز چه گذشت؟
  • محاکمه بزرگ منافقین؛ داعشی‌های دهه ۶۰