Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@03:46:21 GMT

«رایان گاسلینگ» گرگ می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۶۷۸۲

«رایان گاسلینگ» گرگ می‌شود

یونیورسال یکی از پروژه‌های هیولایی کلاسیک خود را با عنوان «مرد گرگی» با بازی» رایان گاسلینگ» را بازسازی می‌کند.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از هالیوود ریپورتر، «رایان گاسلینگ» در حال کار در پروژه سینمایی هیولایی» مرد گرگی «با کمپانی یونیورسال است.

«لورن شوکر» و «ربکا آنجلو» فیلم‌نامه «مرد گرگی» را تحریر کرده‌اند و گاسلینگ نقش اصلی آن را ایفا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اقدام یونیورسال در تولید فیلم «مرد نامرئی» با بازی «الیزابت ماس» و تهیه‌کنندگی «بلوم هاوس» در اوایل سال جاری میلادی باعث شد که برای بازسازی فیلم هیولایی کلاسیک بعدی با عنوان «مرد گرگی» اقدام کند.

در این فیلم «رایان گاسلینگ» در نقش یک مجری بازی می‌کند که به یک ویروس مبتلا شده و به گرگ تبدیل می‌شود.

یونیورسال بازسازی جدی تعداد قابل توجهی از فیلم‌های هیولایی کلاسیک را در دستور کار خود قرار داده است. «مرد نامرئی» از الیزابت بنکس، «دراکولا» از کاریان کوزاما، «رنفیلد» فیلمی با تم دراکولایی از دکستر فلچر و «ارتش تاریکی» از پُل فیگ ازجمله فعالیت‌های جدید این کمپانی هالیوودی برای بازسازی آثار کلاسیک با تم و موضوع هیولایی است.

«مرد گرگی» میراث فیلمی با همین نام محصول سال ۱۹۴۱ است که «لان چِینی جونیور» در نقش مردی ظاهر شده که به یک گرگینه تبدیل می‌شود. این هنرژیشه چندین بار این نقش را ایفا کرده است. «بنیسیو دل تورو» نیز در سال ۲۰۱۰ در بازسازی «مرد گرگی» ایفای نقش کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رایان گاسلینگ سینما و تئاتر هالیوود رایان گاسلینگ مرد گرگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: امروز باید همان‌طور که مسجد النبی(ص) نسبتاً بازسازی شد، بقیع نیز بازسازی شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب صبح امروز در همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» که در سالن همایش‌های ساختمان حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در امور حج و زیارت در قم برگزار شد، اظهار داشت: این روزها، روز قدردانی از مردان جبهه و دفاع است که توانستند آرزوی دیرینه مسلمانان را محقق کنند.

وی با اشاره به اینکه از جنبه‌های مختلف می‌توان در مورد بقیع بحث کرد، مطرح کرد: پنهان شدن جایگاه معنوی و پربار بقیع در وضعیت کنونی بسیار ناراحت کننده است.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه محرومیت جامعه و تاریخ از انوار نورانی بقیع خسارات بیش‌تری نسبت به جسارت تخریب قبور داشته است، عنوان کرد: ائمه نورانی و اصحاب بزرگوار پیامبر(ص) که در بقیع مدفون هستند، اگر در هر شهر و کشوری بودند امروز گنبد و بارگاهی داشتند، ولی در بقیع مظلوم واقع شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه هزاران نفر از نامداران تاریخ در بقیع مدفون هستند، خاطرنشان کرد: متاسفانه اجازه معرفی این شخصیت‌های بزرگوار و ارزشمند داده نشده است.

نواب با بیان اینکه منزلت و جایگاه بقیع یکی از محورهای سخن بوده و کتاب‌های بسیاری در این رابطه تدوین شده است، تصریح کرد: در طول تاریخ بقیع دچار حوادث مختلف شده است.

وی با اشاره به اینکه بقیع پس از مسجد النبی دومین جایگاه برای پیامبر(ص) بوده است، یادآور شد: قطعا این مکان دارای فضیلت‌هایی بوده که مورد توجه ویژه پیامبر(ص) قرار گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با بیان اینکه امروز نیز باید این مکان ارزشمند مورد توجه قرار بگیرد، ابراز کرد: امروز باید همان‌طور که مسجد النبی(ص) نسبتاً بازسازی شد، بقیع نیز بازسازی شود.

وی ضمن بیان حکایاتی از منزلت و جایگاه بقیع، بیان کرد: پیامبر(ص) در بقیع خط آخرالزمان را برای امیرالمومنین(ع) ترسیم کردند.

نواب با اشاره به اینکه شخصیت‌های ارزشمندی همچون فاطمه بت اسد در بقیع مدفون هستند، عنوان کرد: روحانیون کاروان‌ها فرصت ویژه‌ای دارند که این شخصیت‌های گرامی و ارزشمند را به زائران معرفی کنند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وقتی مرمت و بازسازی آب انبار قدیمی در یزد به فراموشی سپرده شد + فیلم
  • بازسازی اساسی پاسگاه‌های پلیس راه استان بوشهر
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا ۲ اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • نمایشگاه خودروها و موتورسیکلت‌های کلاسیک تا دوم اردیبهشت در اصفهان دایر است
  • بازسازی قبور ائمه بقیع، مطالبه مسلمانان
  • «پایان باز» نباید به یک مُد مخرب تبدیل شود
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • جزئیات جدید درباره «فوت یک نفر در ساختمان وزرا»؛ این شخص چه کسی بود؟
  • فرزند زمانه خود باش