Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آژانس ادبی دایره‌ مینا حق انتشار کتاب جَو را برای انتشارات کتابستان معرفت از ناشر بحرینی این کتاب خریداری کرد.

رمان جو خاطرات نویسنده‌ای ناشناس از زندان جَو، یکی از زندان‌های رژیم حاکم بحرین است. نویسنده‌ی این کتاب در سال ۲۰۱۵ (۱۳۹۵) در زندان جو اسیر بوده و با شهید عباس السمیع ملاقات داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس السمیع ۲۶ ساله به همراه دو جوان دیگر بحرینی توسط نیروهای پلیس رژیم آل خلیفه اعدام شدند. اعدام این جوانان با واکنش‌های گسترده در سطح بین‌المللی همراه بود.

جهاد -نام مستعار نویسنده - این کتاب را طی ۸۴ روز نوشته است. انتشار این رمان در سال ۲۰۱۶ با استقبالی گسترده مواجه شد و خیلی زود به چاپ مجدد رسید. نمره ۴.۳ از ۵ این کتاب در شبکه‌ی اجتماعی تخصصی کتاب گودریدز و نوشته شدن بیش از صد نظر و مرور در مورد این کتاب، حاکی از اقبال خوب مخاطبان به آن است.

انتشارات مرآه البحرین (آینه‌ی بحرین) ناشر جو به زبان عربی است. با خرید حق انتشار این کتاب توسط آژانس ادبی دایره‌ی مینا، برای انتشارات کتابستان معرفت، جو به زودی به زبان فارسی ترجمه و منتشر خواهد شد.

کد خبر 4937649

منبع: مهر

کلیدواژه: بحرین کتاب و کتابخوانی ادبیات کتاب و کتابخوانی ویروس کرونا گردشگری معرفی کتاب تازه های نشر خبرگزاری مهر ادبیات جهان ادبیات میراث فرهنگی نهاد کتابخانه های عمومی کشور رایزنی فرهنگی فرانسه روز قدس 99 فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک کتابفروشی در تهران

کتابفروشی کتابستان متعلق به انتشارات کتابستان معرفت در خیابان انقلاب در آستانه تعطیلی قرار گرفت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ کتابفروشی کتابستان در خیابان انقلاب تهران یک سال و چهار ماه پس از افتتاح اعلام تعطیلی کرد.

در کانال اطلاع‌رسانی این کتابفروشی درباره این تعطیلی آمده است:

«دوست نداشتیم اینگونه بشود، ولی افتاد مشکل‌ها و گویا چاره ای جز این نیست که اعلام کنیم فروشگاه کتابستان به‌زودی تعطیل خواهد شد.

رسم ما نیست که از اوضاع گله کنیم و واکتابا و وا فرهنگا سر دهیم.

به همین منظور خواستیم که تلخی تعطیلی را به شیرینی تخفیف برای مخاطبان تبدیل کنیم و قرار گذاشتیم که همه کتاب‌های فروشگاه را با 30 درصد تخفیف ارائه کنیم.کتاب‌‌هایی که از بهترین ناشران ایرانی گردآوری شده است.»

اقدامات اتحادیه ناشران تهران برای مقابله با تعطیلی کتابفروشی‌های پایتخت

تعطیلی کتابفروشی‌ها در تهران در سال‌های اخیر عمدتاً به دلایل اقتصادی،‌ پایان اجاره بهای ملک،‌ اجاره بهای بالا و ... بوده است،‌ در هفته‌های گذشته شهر کتاب بهشتی نیز به دلیل افزایش اجاره بها اعلام تعطیلی کرد،‌ این کتابفروشی در ملکی متعلق به فرهنگستان زبان و ادب فارسی بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • معرفی نامزدهای جایزه ادبیات داستانی زنان
  • مهرداد صدقی با یک آبنبات جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتابی متفاوت درباره آلبرکامو
  • نویسنده‌ای که برای مخاطب دام پهن نمی‌کند
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • تعطیلی کتابستان در خیابان انقلاب
  • ۵ اثر پرمخاطب برای نمایشگاه کتاب تهران بازتولید شد
  • تعطیلی یک کتابفروشی در تهران
  • رسالت کانون تقویت ادبیات داستانی است