Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین فرهنگی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه اعتبار نامه اکثر نمایندگان مجلس یازدهم به تصویب رسید، اظهار داشت: در مورد اعتبار نامه هایی که تصویب نشده است، شعب ۱۵ گانه اعتراضات را مورد بررسی قرار می دهد و اگر اعتبارنامه این افراد در شعبه به تصویب برسد، مجددا به صحن علنی ارجاع می شود و تأیید آن در صحن علنی اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورتی که اعتبارنامه این افراد در شعبه رد شود به کمیسیون تحقیق ارجاع می شود که این کمیسیون هم ۱۵ روز فرصت دارد تا نتیجه بررسی خود را به شعبه اعلام کند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: مطابق با اصلاح آئین نامه داخلی، مجلس از همان روز اول رسمیت داشت و به همین دلیل انتخابات هیئت رئیسه روز ۵ شنبه برگزار شد.

فرهنگی بیان کرد: منتخبانی که اعتبارنامه آنان هنوز به تأیید نرسیده است، سه نفر هستند.

گفتنی است که سخنگوی هیئت رئیسه مجلس نامی از نمایندگانی که اعتبار نامه آنان تأیید نشده است را نبرد اما در جلسه علنی امروز اعتبار نامه غلامرضا تاج گردون، سید کاظم دلخوش، حسین محمد صالحی از سوی شعب اعلام نشد.

کد خبر 4938104 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدحسین فرهنگی مجلس شورای اسلامی اعتبارنامه نمایندگان مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم حجت الاسلام حسن روحانی محمد باقر قالیباف ایالات متحده آمریکا رژیم صهیونیستی ویروس کرونا جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه علی لاریجانی فلسطین هیئت دولت سید عباس موسوی روز قدس اعتبار نامه هیئت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد

در دوم دی ماه سال ۱۴۰۲ بود که بهرام رضاییان به‌عنوان سرپرست مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان در این تیم شروع به کار کرد. او در مدت شروع به کارش و حضور به‌عنوان جانشین حمید شعبانی، در سمت سرپرستی فعالیت داشت که البته در این جایگاه تصمیمات مهمی برای فولادی‌ها گرفت که در راس آن برکناری ایگناسیو مارتینز و انتخاب عبدالله ویسی به‌عنوان سرمربی فولاد بود. 

رضاییان که به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز فعالیت می‌کند، در گفت‌وگویی که امروز با خبرنگاران داشت خبر از آغاز فعالیتش به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه داد و گفت: جایگاه من در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال یک جایگاه حقوقی است و من به‌عنوان مدیرعامل باشگاه انتخاب شدم. مواردی که دوستان در فضای رسانه ذکر کردند اصلا شامل ما نمی‌شود و بعضی از دوستان در هیئت فوتبال یا جاهای دیگر، با فدراسیون قرارداد مالی دارند و آقای تاج به درستی به این موضوع اشاره کردند که افراد نباید با سمت‌های متعدد از فدراسیون فوتبال پول بگیرند. 

وی افزود: این موضوع شامل هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نمی‌شود و الان که من خدمت شما هستم هیچ قرارداد مالی با فدراسیون فوتبال ندارم. هر کسی یک روز سرپرست است و یک روز هم مدیرعامل که این چالش هم برای ما حل شده و من به‌عنوان مدیرعامل این باشگاه مشغول فعالیت هستم.

 

دیگر خبرها

  • لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • خبرهای جدید از افزایش تعطیلات آخر هفته از زبان یک نماینده مجلس
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم