Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران برنامه‌های ۱۴ و۱۵خرداد استان تهران را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی صبح یکشنبه در خصوص اعلام برنامه‌های ۱۴ و ۱۵خرداد استان تهران در جمع خبرنگاران کرد: بمناسبت سی ویکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین یوم الله ۱۵خرداد برنامه‌های متعددی در سطح استان تهران برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: متأسفانه به خاطر رعایت اصول بهداشتی از برگزاری مراسم ارتحال امام(ره) در حرم مطهر محروم هستیم ولی فعالیت چشمگیر در فضای مجازی و رسانه در تبیین شخصیت امام(ره) و وصیتنامه ایشان و تبلیغات شهری به نحو مطلوبی انجام خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: سخنرانی مقام معظم رهبری و پخش مستقیم آن نیز از برنامه‌های ۱۴خرداد خواهد بود.

حجت الاسلام محمودی گفت: از آنجایی که این مناسبت تقارن با سی ویکمین سالگرد زعامت رهبری معظم انقلاب اسلامی دارد، لذا پرداختن به تبیین اهمیت جایگاه ولایت فقیه در نظام اسلامی و نقش بی‌بدیل حضرت آیت الله خامنه‌ای در هدایت کشتی انقلاب در این ۳۱سال نیز از امور مهمی است که در تبلیغات بدان پرداخته خواهد شد.

وی همچنین اهمیت گرامیداشت ۱۵خرداد را خاطرنشان ساخت و افزود: اگر چه در سراسر استان تبلیغات شهری و فعالیت در فضای مجازی صورت خواهد گرفت ولی همه می‌دانند که ۱۵خرداد با نام ورامین گره خورده، به طوری که امام راحل(ره) فرمودند« آقایان و جوانان معظم ورامین به ما حق ویژه‌ای دارند، آن‌ها در 15خرداد زحمت کشیدند» و مقام معظم رهبری نیز فرمودند«خرداد ورامین یک خاطره فراموش نشدنی است» به همین خاطر هرساله ویژه برنامه‌های متعددی در دشت ورامین و دیار کفن پوشان ۱۵خرداد برگزار می‌شود.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با بیان اینکه ما از راهپیمایی همه ساله به دلیل رعایت اصول بهداشتی محروم هستیم ولی برنامه‌های متعددی به این مناسبت پیش‌بینی شده و در حال اجرا است، یادآور شد: عیادت از بیماران در بیمارستان شهدای ۱۵خرداد و تقدیر از خانواده شهید خدمت و مدافعان سلامت روز دوشنبه 12خرداد ساعت 10صبح، نشست پرچمداران انقلاب اسلامی در نهضت امام خمینی(ره) با حضور سید محمد حسینی وزیر اسبق ارشاد و حجت الاسلام نوری زاده رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برپایی نمایشگاه اسناد ۱۵خرداد در حسینیه بنی فاطمه ورامین از یکشنبه 11خرداد تا پنجشنبه 15خرداد، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵خرداد در گلزار شهدای روستای محمدآباد عرب‌ها روز چهارشنبه 14خرداد ساعت19، برگزاری نشست هنرمندان جبهه انقلاب در حرم مطهر امامزاده جعفر(ع) پیشوا، گلباران قتلگاه شهدای ۱۵خرداد در پل باقرآباد از جمله برنامه‌های دیار شهدای ۱۵خرداد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اظهار کرد: پخش برنامه عطر عاشقی در عصرجمعه ۱۶خرداد از شبکه ۵ سیما و عطر ولایت از شبکه دو سیما و چندین برنامه در شبکه‌های مختلف رسانه ملی از دیگر برنامه‌های ۱۵خرداد است.

حجت الاسلام محمودی در پایان با بیان اینکه گلزار شهدای ۱۵خرداد در ابتدای جاده خاوران در تهران نیز عصر ۱۵خرداد گلباران خواهد شد، خاطرنشان کرد: تهیه گزارشات مناسب توسط خبرگزاری‌ها و انعکاس فرمایشات امام و رهبری در این رابطه در فضای مجازی توسط شخصیت‌ها و عناصر تأثیرگذار از جمله فعالیت‌های رسانه‌ها در این رابطه خواهد بود ؛

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران انقلاب اسلامی فضای مجازی امام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهدای ۱۵خرداد حجت الاسلام استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل آیت الله عاملی در این دیدار مهم‌ترین ویژگیهای ارتش جمهوری اسلامی ایران را تعصب، عرق ملی، بصیرت و ولایتمداری دانست و گفت: این ویژگیها در نوع خود بی‌نظیر است که ارتش ما را به مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل کرده است.
وی با اشاره به رشادت های ارتش در دوران انقلاب و دفاع مقدس، حماسه آفرینی های ارتش جمهوری اسلامی ایران را ستود و تاکید کرد: امروز ارتش مقتدر جمهوری اسلامی ایران با حضور در عرصه‌های مختلف ضمن مأیوس کردن دشمنان برای کشور عزت آفرینی می‌کند.

به مناسبت گرامیداشت روز ارتش امروز همچنین مراسم و برنامه های مختلفی در مناطقی از استان برپا شد.
جمعی از مسئولان شهرستان نمین با فرماندهان و کارکنان یگان پدافند هوایی ارتش مستقر در این شهرستان و جمعی از مسئولان شهرستان بیله سوار با فرمانده هان ارتش در سایت هوای روستای خروسلوی بیله سوار دیدار و از آنان تجلیل کردند.
امروز همچنین به مناسبت روز ارتش در مشگین شهر یادواره ۲۷۹شهید ارتشی این شهرستان درحسینیه ثارالله سپاه و یادواره شهدای محله زیتون پارس آباد با محوریت شهدای ارتش برگزار و از خانواده شهدای ارتش تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ارتباط خوبی هم بین هیئت‌ها، قاریان و مجامع قرآنی برقرار شده است
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • پایان برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی در ورامین 
  • دیدار کارکنان تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش با امام جمعه اردبیل
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • پیام استاندار البرز به مناسبت روز ارتش
  • تولید ۱۲۰ هزار تن گندم و ۵۰ هزار تن جو در ورامین