Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@22:07:28 GMT

لیگ قهرمانان آسیا تک بازی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۰۵۹

لیگ قهرمانان آسیا تک بازی می‌شود؟

کنفدراسیون فوتبال آسیا اصرار بر این دارد تا مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز و تک بازی برگزار شود.

به گزارش مشرق، نشریه «الوطن» قطر امروز در گزارشی به جلسه چهارشنبه آینده AFC به صورت ویدئو کنفرانس پرداخت و عنوان کرد در این جلسه پیشنهادها با حضور نمایندگان غرب و شرق بررسی می شود.

بیشتر بخوانید:

برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی‌طرف

بنا به اعلام این رسانه قطری در این جلسه ویدئو کنفرانس دو پیشنهاد ارائه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهاد اول که کنفدراسیون فوتبال آسیا بر آن پافشاری می کند، برگزاری بازی ها به صورت متمرکز به میزبانی یک کشور و تک بازی است.

پیشنهاد دوم نیز برگزاری بازی های مرحله گروهی به صورت رفت و برگشت و برگزاری ادامه مسابقات نیز به صورت تک بازی انجام شود.

البته درباره زمان آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا  2020 تمام تصمیمات منوط به وضعیت ویروس کرونا است. اگر وضعیت بهبود پیدا کند قرار است بازی ها در اواخر ماه آگوست( اوایل شهریور) برگزار شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم لیگ قهرمانان آسیا ای اف سی فوتبال تک بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که قرار بود دیدار تیم‌های العین امارات و الهلال عربستان ساعت ۱۹:۳۰ امشب برگزار شد، ساعاتی قبل کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که این دیدار به دلیل شرایط جوی امارات امروز برگزار نمی‌شود و به تعویق خواهد افتاد.

ساعاتی پس از این تصمیم، باشگاه العین یا انتشار بیانیه‌ای از تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای به تعویق انداختن بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به دلیل شرایط جوی و نگرانی از امنیت هواداران دو تیم استقبال کرد.

این باشگاه همچنین تأیید کرد که این دیدار به‌جای امروز، فردا (چهارشنبه) و در همان ساعت قبلی (۱۹:۳۰) در ورزشگاه هزاع بن زاید برگزار می‌شود و این باشگاه از بالاترین سطوح آمادگی برای برگزاری مهم‌ترین و بزرگترین رویدادها و مسابقات بین المللی در هر شرایطی برخودار است.

العین به هوادارانی که بلیت این بازی را خریداری کرده‌اند اعلام کرد بلیت‌شان معتبر تلقی می‌شود و آنها حق حضور در بازی فردا را خواهند داشت. این باشگاه البته از هواداران درخواست کرد که احتیاط کنند و به دستورالعمل های سازمان ملی اورژانس، مدیریت بحران و بلایای امارات عمل کنند.

دیگر خبرها

  • اعلام زمان جدید برگزاری العین - الهلال
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • لیگ قهرمانان آسیا؛ بازی العین - الهلال به تعویق افتاد
  • تاریخ برگزاری ۳ هفته پایانی لیگ‌برتر اعلام شد
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • سوت فینال شرق آسیا در دست داور مشهور!
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر
  • برگزاری مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا با حضور ورزشکاران خوزستانی