Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - رئیس پشتیبانی ساخت داخل پالایشگاه نفت اصفهان از صرفه‌جویی 360 میلیارد ریالی از طریق بومی‌سازی قطعات یدکی این پالایشگاه در سال 98 خبر داد.
به گزارش شانا به نقل از پالایشگاه نفت اصفهان، سعید احترامیان در این باره گفت: فرهنگ بومی‌سازی، باور به استفاده حداکثری از محصولات ایرانی و توانمندی‌های شرکت‌های سازنده داخلی در این شرکت نهادینه‌شده و فرصتی مناسب را در اختیار شرکت‌های دانش‌بنیان، سازندگان قطعات و تجهیزات، تولیدکنندگان داخلی، پیمانکاران و مشاوران و دیگر دست‌اندرکاران این حوزه قرار داده تا از این طرق این شرکت در تأمین بیش از 80 درصد نیازمندی‌های خود پیشرو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سال گذشته موفق شدیم به روش مهندسی معکوس، در زمینه بومی‌سازی قطعات یدکی و با هزینه‌ای بالغ‌ بر 69 میلیارد ریال، 425 قطعه در تیراژ 48 هزار و 695 عدد تولید کنیم.
احترامیان ضمن ابراز امیدواری برای ادامه فعالیت در زمینه ساخت داخل در سال 99 تأکید کرد: در صورت وارد کردن این تجهیزات و قطعات، به مبلغی برابر با 420 میلیارد ریال نیاز داشتیم.
وی با بیان اینکه هم‌اکنون با بیش از 500 شرکت سازنده داخلی ارتباط داریم، تصریح کرد: تاکنون با این روش کارهای بسیار مهم و ارزشمندی انجام شده که حتی با نمونه‌های خارجی قابل‌رقابت و معتبرتر از آنها هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات 

رئیس روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران با اشاره به تولید فرآورده‌های نفتی با حداکثر توان در شرایط پایدار گفت: این شرکت تلاش دارد تا در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» تحولی بزرگ در صنعت پالایش نفت کشور، تنوع‌بخشی محصولات و افزایش تولید کیفی بنزین رقم زند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پالایش نفت تهران، شاکر خفایی در آخرین روز از فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با تأکید بر تولید پایدار این مجتمع نفتی درباره عملکرد یک ماهه امسال این شرکت اظهار کرد: پالایشگاه تهران در این مدت توانسته با رعایت الزام‌های محیط زیستی روزانه ۶.۵ میلیون لیتر بنزین و ۱۴ میلیون لیتر گازوئیل تولید کند و سهمی قابل‌توجه در تأمین سوخت کشور داشته باشد.

وی افزود: پالایشگاه نفت تهران تلاش دارد در سال «جهش تولید با مشارکت مردم» ضمن رعایت حقوق سهام‌داران و ذی‌نفعان با بهره‌برداری از پروژه‌های CCR، تولید نرمال هگزان و برداشتن گام بزرگ پتروپالایشی شدن، تحولی بزرگ در صنعت پالایش نفت کشور، تنوع‌بخشی فرآورده‌ها و افزایش تولید کیفی بنزین رقم زند.

رئیس روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران ادامه داد: هم‌اکنون تولید محصولات نفتی در این شرکت با حداکثر توان در شرایط پایدار قرار دارد.

خفایی به سرمایه‌گذاری شرکت پالایش نفت تهران در احداث نیروگاه خورشیدی و خرید سهام کنترلی پتروشیمی شازند اشاره کرد و گفت: فعال کردن زنجیره ارزش و رعایت الزام‌های محیط زیستی در سند راهبردی شرکت تأکید شده است و تلاش داریم با سرمایه‌گذاری‌های انجام شده وابستگی خود را به قیمت جهانی نفت کاهش دهیم.

دیگر خبرها

  • تولید پایدار سوخت در پالایشگاه تهران با تنوع‌بخشی به سبد محصولات 
  • صرفه‌جویی ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در پارسال
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • «دستورالعمل اعتبار اسنادی داخلی‏-ریالی» بازنگری و به شبکه بانکی ابلاغ شد
  • صرفه‌جویی ۵۰۰ میلیارد تومانی حوزه آرد و نان در لرستان
  • انعقاد ۷۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان
  • انعقاد هفت هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان/ بومی سازی ۸۵ درصدکالا‌های مورد نیاز صنعت نفت
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد