Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@01:28:08 GMT

دلیل غیبت‌های سرمربی ذوب آهن چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۱۵۴

دلیل غیبت‌های سرمربی ذوب آهن چیست؟

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن بعد از تعطیلی فوتبال در ایام کرونایی هنوز موفق نشده در ایران حضور پیدا کند.

به گزارش مشرق، میدوراگ رادولوویچ سرمربی اهل مونته‌نگروی ذوب آهن از روزی که به خاطر تعطیلی فوتبال در ایام کرونایی راهی کشورش شده هنوز به ایران بازنگشته است.

این درحالی هست که تمرینات سبزپوشان اصفهانی از شنبه هفته گذشته زیر نظر دستیاران او آغاز شده و خودش هم به صورت ویدئویی تمرینات را زیر نظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

واکنش ذوب آهن به خبر مذاکره با محرم نویدکیا

مسئولان این باشگاه دلیل عدم حضور این مربی را نبود پرواز به سمت ایران اعلام می کنند. این درست است که به دلیل شرایط کرونایی تعداد پرواز به سمت ایران کمتر شده اما در هر صورت در بین تیم های لیگ برتری بازیکنان و مربیان خارجی بوده اند که بعد از شروع تمرینات موفق شده اند خود را به تهران برسانند.

در شرایطی که مسئولان ذوب آهن کمبود پروازها را دلیل غیبت سرمربی خود اعلام کرده اند اما شنیده ها حکایت از این دارد که این مربی همچنان از شرایط کرونایی می ترسد و خیلی تمایل ندارد به ایران بازگردد.

این روزها در باشگاه ذوب آهن مدیران در خصوص این غیبت خیلی پاسخگو نیستند و با ابهام به این سوال جواب می دهند. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا سهام عدالت مجلس یازدهم میودراگ رادولوویچ ذوب آهن اصفهان لیگ برتر ویروس کرونا ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024

کینگزلی کومان در بدترین زمان ممکن مصدوم شد.

طرفداری | کینگزلی کومان، وینگر فرانسوی بایرن مونیخ که ادامه فصل را به علت مصدومیت از دست داد، ممکن است در یورو 2024 نیز غایب باشد.

به گزارش اکیپ، کینگزلی کومان که در جریان تقابل بایرن مونیخ با کلن دچار مصدومیت شد و ادامه فصل جاری را از دست داد، حال شانس حضور خود در یورو 2024 را نیز در خطر می بیند. کینگزلی کومان شانس بسیار اندکی برای خود برای قرار گرفتن در لیست تیم ملی فرانسه قائل است. بازیکنانی چون بردلی بارکولا یا موسی دیابی شانس بیشتری دارند و انتظار می رود یکی از آن ها به جای کینگزلی کومان راهی تیم ملی فرانسه و مسابقات یورو 2024 شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • شور و هیجان "پپ گواردیولا"در تمرینات منچستر سیتی (فیلم)
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • فوری: لیست نهایی تیم ملی با غیبت دو فوق‌ستاره
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • کجایی آقای تنومند؟ | غیبت تاثیرگذار ستاره استقلال
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • دلیل غیبت رییس اینتر در قهرمانی: ترس از بازداشت!
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • باشگاه استقلال پیگیر بازگشت هافبک ازبکی به تمرینات
  • احتمال بالای غیبت کینگزلی کومان در یورو 2024