Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش در بازدید از قرارگاه عملیاتی لشکر۲۳ تکاور ولایت و ارزیابی توان رزمی یکان های ۲۲۳ نیرومخصوص و ۱۲۳ متحرک هجومی نزاجا گفت: ارتقای کیفی و کمی توان، آمادگی رزمی و معنوی و بصیرتی و همچنین رفع نیازهای معیشتی، سه ماموریت اصلی ما است که باید در همه رده‌ها نسبت به آن اهتمام کافی وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور نزاجا گفت: همه باید حداکثر توان خود را به کار بگیریم تا عدالت را رعایت کرده و از خداوند متعال توفیق اجرای عدالت مسألت کنیم.


وی در ادامه به ارتقای توان و آمادگی رزمی و معنوی و بصیرت اشاره کرد و افزود: ارتقاء توان رزمی هم از نظر کیفیت و هم کمیت و متناسب با ماموریت و تهدیدات در دستور کار دائمی ما است. ارتقای آمادگی رزمی به این معنی که آنچه را که داریم به بهترین شکل نگهداری و آماده کنیم و به بهترین شکل به کار بگیریم، این وظیفه همه رده های فرماندهی است.


فرمانده کل ارتش ادامه داد: همچنین تعالی معنوی و بصیرتی دو بال قدرتمند برای اوج‌گیری و تشخیص صحیح مسیر و هدف است که همه آحاد کارکنان و خانواده های آنها مشمول این فرمان هستند و سکاندار این موضوع سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با کمک سلسه مراتب فرماندهی است.


امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی با اشاره به زیباسازی منازل سازمانی و زدودن کهنگی از چهره منازل و پادگانها نیز تاکید کرد: موضوع زیباسازی از دستورات فرماندهی معظم کل قوا است و باید در اولویت برنامه ها قرارگیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده یگان ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در صف برکناری

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، تحلیلگر امور نظامی کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی، درباره آغاز موج استعفای مقامات نظامی و امنیتی این رژیم هشدار داد.

نیر دفوری با اشاره به استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل، گفت، مسئولیت حوادث هفتم اکتبر برعهده هر دو سطح سیاسی و نظامی است.

دفوری افزود: ارتش اسرائیل در حال پرداخت تاوانی است که به آن تعهد کرده بود و مسئولیت خود را درباره حوادث هفتم اکتبر می‌پذیرد. در اینجاست که به نظر می‌رسد «اثر گلوله برفی» آغاز شده است.

در داخل ارتش، تشدید فشار‌ها بر بعضی افسران آغاز شده است و به نظر می‌رسد فرد بعدی در صف (استعفاها)، فرمانده یگان ۸۲۰۰ است.

دیگر خبرها

  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش رژیم صهیونیستی
  • چند فرمانده ارشد ارتش اسراییل طی روزهای آتی استعفا می‌دهند
  • برکناری فرمانده اطلاعات نظامی ارتش رژیم‌صهیونیستی چه معنایی دارد؟
  • دومینوی استعفا در ارتش صهیونیستی
  • فرمانده بزرگترین واحد امان در صف استعفا از ارتش رژیم صهیونیستی
  • فرمانده یگان ۸۲۰۰ ارتش رژیم صهیونیستی در صف برکناری
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد | نظامی شاهنشاهی چطور بعد از انقلاب فرمانده ارتش شد؟
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
  • برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات بین‌المللی توان در شیراز