Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@14:05:17 GMT

کیفیت هوای تهران با شاخص ۷۷ مطلوب است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۳۰۰

کیفیت هوای تهران با شاخص ۷۷ مطلوب است

به گزارش خبرنگار مهر، کیفیت هوای امروز تهران مطلوب است، براساس گزارش منتشر شده شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص آلاینده های هوا امروز بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته است.

منو اکسید کربن ، دی اکسید گوگرد در شرایط پاک اما  ازن،دی‌اکسید نیتروژن، ذرات معلق با قطر کمتر از ۱۰ میکرون، ذرات معلق با قطر کمتر از ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میکرون در شرایط قابل قبول قرار گرفته اند.

با ادامه این شرایط تا ۲۴ ساعت دیگر، آمار روزهای تهران در روزهای قابل قبول به عدد ۵۶ خواهد رسید. همچنین تهران تا این تاریخ ۱۵ روز هوای پاک و ۲ روز ناسالم را تجربه کرده است.

کد خبر 4938117

منبع: مهر

کلیدواژه: هوای سالم وضعیت هوای تهران آلاینده ها ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه نیروی انتظامی شیوع کرونا وضعیت هوای تهران هلال احمر جمهوری اسلامی ایران احتکار روز قدس مترو کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت امروز هوای پایتخت در شرایط قابل قبول

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، میانگین شاخص کیفیت هوای پایتخت هم اکنون (۸ فروردین) در وضعیت قابل قبول است.

به گزارش ایسنا، آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۵۰ بود و کیفیت هوای پایتخت در شرایط پاک قرار داشت.

آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۸ و کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است.

شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود؛‌ بر اساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا «پاک»، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا «قابل قبول(سالم) یا متوسط»، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا «ناسالم برای گروه‌های حساس»، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا «ناسالم»، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا «بسیار ناسالم» و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا «خطرناک» است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از هوای تهران چه خبر؟
  • ثبت هوای پاک در ۴ منطقه تهران
  • وضعیت هوای تهران در نهم فروردین‌؛ هوا در شرایط قابل قبول است
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول
  • وضعیت امروز هوای پایتخت در شرایط قابل قبول
  • کیفیت هوا در وضعیت قابل قبول است
  • وضعیت قابل قبول هوای پایتخت
  • کیفیت هوای مشهد پاک است
  • کیفیت هوای تهران در وضعیت قابل قبول است