Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@15:17:15 GMT

انتقاد فراهانی به تعطیلی طولانی مدت پارک چیتگر

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۳۴۱

انتقاد فراهانی به تعطیلی طولانی مدت پارک چیتگر

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فراهانی در جریان دویست و شانزدهمین جلسه شورای شهر تهران نسبت به بسته بودن پارک چیتگر تذکر داد و گفت: پارک چیتگر با ۹۵۰ هکتار مساحت، بزرگترین پارک جنگلی تهران است و تنها پارکی است که دو ایستگاه مترو نیز دارد.

وی ادامه داد: علی رغم اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا اجازه بازگشایی بوستان‌ها را داده اما پارک چیتگر همچنان بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراهانی با بیان اینکه مردم به زحمت و با وجود بسته بودن درها، خود را به پارک می‌رسانند افزود: در طی بیست سال گذشته پارک چیتگر هیچوقت اینگونه تعطیل نبوده و این امر منجر به نارضایتی مردم شده است.

عضو شورای شهر تهران افزود: دبیر شورایاران در نامه‌ای به بسته بودن پارک چیتگر گلایه کرده و این بسته بودن تصویر بدی از مدیریت شهری ایجاد کرده است.

فراهانی تصریح کرد: اگرچه شائبه‌های وجود دارد که در پی تعطیلی پارک، اقداماتی در حال رخ دادن است که البته مستند نیست و به آن اشاره نمی کنم اما لازم است نسبت به بازگشایی پارک با توجه به بخشنامه ها اقدام شود.

کد خبر 4938086 نورا حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید فراهانی شورای شهر تهران دریاچه چیتگر ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شهرداری تهران شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی قوه قضاییه نیروی انتظامی وضعیت هوای تهران شیوع کرونا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران احتکار روز قدس مترو کمیته امداد امام خمینی پارک چیتگر بسته بودن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،   وحید سلیمی روز چهارشنبه گفت: ظهر دیروز یک محموله ۲۸ تُنی موادغذایی و معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب‌دیده از سیل اواخر سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان، بارگیری و به این استان ارسال شد.
سلیمی اظهار داشت: این بسته‌ها با مشارکت عمده خیرین خارج از کشور و با نقش‌آفرینی یک موسسه خیریه در تهران تهیه و با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، از تهران بارگیری و با ۲ دستگاه تریلی به مقصد استان سیستان و بلوچستان ارسال شد.
وی محتویات هر بسته غذایی و معیشتی را شامل چهار بسته ماکارونی، ۲۰ کیلوگرم برنج، ۶ قوطی تُن ماهی، ۸۰۰ گرم سویا، ۲ کیلوگرم عدس، ۲ قوطی رب گوجه، چهار بطری روغن مایع، ۲ بسته چای،۲ کیلوگرم قند،۲ بسته بیسکویت و ۲ قالب صابون به همراه پتو برشمرد و قیمت تقریبی مجموع اقلام اهدایی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش موثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • انتخاب شعار نمایشگاه، تعطیلی یک‌شهرکتاب و دو انتصاب
  • تعطیلی باشگاه ورزشی صنعت برق تهران
  • بسته یک ؛ مشروح فعالیت های وزرا در استان سمنان
  • جشن تکلیف دختران فراهانی
  • افزایش قیمت سکه در بازار تهران
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • (ویدیو) انتقاد شدید رئیس دانشکده روانشناسی تهران از مدیران تلویزیون
  • برخورد جدی پلیس با تخلفات ساکن و ثبت تخلف پارک حاشیه ای با دوربین های متحرک
  • اعمال قانون روزانه ۱۴۰۰ وسیله نقلیه در پیاده‌روها
  • این پنج شهر از تهران قدیمی‌تر هستند