Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا بهادر اظهار کرد: این پروژه از نیمه دوم سال گذشته شروع به کار کرده و اکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به آغاز بتن‌ریزی عرشه‌های ضلع غربی این تقاطع غیرهم‌سطح، افزود: حفاری و آرماتوربندی ستون‌های ضلع شرق نیز به اتمام رسیده و بزودی کار بتن‌ریزی این قسمت آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه طراحی این پروژه به شکلی است که مسیر رفت و برگشت شرق و غرب را تسهیل می‌کند، خاطرنشان کرد: تقاطع غیرهم‌سطح قدس به دلیل وجود کانال بزرگ دفع آبهای سطحی (خور)، در واقع به شکل دو دستگاه پل روگذر طراحی شده و در حال اجرا است.

بهادر گفت: اعتبار این پروژه حدود ۲۷۰ میلیارد ریال بوده و طبق برنامه زمانبندی مشخص، در حال پیشرفت است.

 این پل روگذر در هر لاین هفت و نیم متر عرض داشته و از ابتدای رمپ تا انتهای آن، جمعاً ۴۰۰ متر (هر پل ۲۰۰ متر) طول دارد. در حال حاضر، چهار پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شامل تقاطع قدس، مهرگان، نایبند و پیامبر اعظم (ص) در شهر بندرعباس مراحل اجرایی را طی می‌کنند.

کد خبر 4937846

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری بندرعباس احداث تقاطع غیرهمسطح ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد شیوع کرونا عید سعید فطر گرگان قزوین بیرجند نماز عید سعید فطر روز جهانی قدس ستاد مقابله با کرونا فطریه تقاطع غیرهم سطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سند تحولی یزد نوین در راستای تحقق شعار سال/خروج از روزمرگی لازمه تحقق برنامه تحولی

ایسنا/یزد رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با بیان اینکه مهمترین کار ویژه دولت سیزدهم و تیم مدیریتی استان، تدوین برنامه تحولی بوده است، گفت: در برنامه تحولی یزد نوین به مفهوم واقعی به دنبال ایجاد تحول در استان هستیم.

«مجید دهقانی‌زاده» در نخستین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که با محوریت بررسی وضعیت دستاوردها و بایدهای سند تحولی یزدِ نوین برگزار شد، با اشاره به تدوین برنامه‌تحولی به عنوان کار ویژه دولت سیزدهم و تیم مدیریتی استان، بیان کرد: ما در استان موظف بودیم پس از ابلاغ برنامه تحولی یزد نوین، به صورت مستمر آن را رصد و پایش کنیم و میزان پیشرفت برنامه‌ها را به اطلاع مردم برسانیم.

وی با بیان این که عملیاتی کردن برنامه تحولی یزدِنوین اقدام آسانی نیست و سختی‌های و موانع خاص خود را دارد، اظهار کرد: برنامه تحولی یعنی این که باید از مدار روزمرّگی خارج شد و اقدامات نشدنی و سختی را پیگیری کرد تا اتفاقات و دستاوردهای بزرگی رقم زده شود.

دهقانی‌زاده با ابراز تاسف از اینکه در برخی محورهای پانزده گانه برنامه‌تحولی یزدِنوین، علی‌رغم تلاش‌ها و اقدامات زیادی که صورت گرفته همچنان از هدف مدنظر فاصله داریم، گفت: این جزو افتخارات گزارش ما هست که در این برنامه به دنبال آمارسازی و ارایه گزارش نبوده‌ایم و به مفهوم واقعی به دنبال ایجاد تحول در استان هستیم.

وی با تاکید بر این که، عقب‌ماندگی‌ها و موانع سد راه برخی از طرح‌های یزدِنوین به صورت خاص در حال رصد و بررسی است، خاطر نشان کرد: در سال جدید با تمرکز بر روی این مباحث، امیدواریم تا پایان سال اتفاقات بزرگی برای استان در این حوزه صورت گیرد.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان یکی از اهداف برنامه‌تحولی یزدِنوین را تحقق تعدادی طرح برشمرد و افزود: هدف مهم دیگر این برنامه ایجاد روحیه تحولی، خلاقیت، ابتکار عمل و استفاده از ظرفیت نخبگانی و تحول خواهی استان بود تا بدنه جامعه در کنار دولت به این مهم نائل شوند و با همکاری و کمک هم، آینده بهتری برای یزد فراهم کنند.

به گفته دهقانی‌زاده، این هدف از سایر اهداف این برنامه برای استان و تیم مدیریتی یزد اولی‌تر و در درجه بالاتری قرار داشت.

وی با ابراز خرسندی از شکل‌گیری رسمی مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان طی یکسال گذشته، آن را محلی برای ارجاع ایده‌پردازان و نخبگان معرفی کرد و گفت: کنترل و پایش برنامه تحولی یزدِنوین از وظایف این مرکز است و موضوعات متعددی نیز در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری در مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان در حال شکل گرفتن است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شعار سال جدید تحت عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» و تحقق آن در استان، بیان داشت: محورهای پانزده‌گانه برنامه‌تحولی یزدِنوین، بستر ساز یا خود عامل جهش تولید در استان هستند.

دهقانی‌زاده با تاکید براینکه این محورها مبتنی بر مزیت‌های استان بوده و در تحقق شعار سال نقش مهمی دارند، افزود: اگر تیم مدیریتی استان تمرکز خاصی بر روی این مسائل داشته باشد ضمن عملیاتی شدن این پروژه‌ها، شعار سال نیز به آسانی تحقق خواهد یافت.

به گفته وی، برنامه تحولی یزدِنوین مبتنی بر سند آمایش استان طراحی شده و در آن تمامی ملاحظات محیط‌زیستی، اجتماعی و فرهنگی استان یزد نیز مدنظر قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از ورابط عمومی سازمان مدیریت استان، «اکرم فداکار» مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان نیز به ارایه گزارشی از فعالیت‌های یک ساله این مرکز و خروجی‌های بدست آمده از کنترل و پایش برنامه‌تحولی یزدِ نوین پرداخت و گفت: این برنامه مشتمل بر ۱۵ محور است که دو محور نیز در دست تدوین هست و مجموع طرح‌های برنامه تحولی یزدِ نوین، شامل ۱۸۸ طرح و ۹۱۰ فعالیت است که ۷۶ نهاد و دستگاه را در استان درگیر کرده است.

در پایان این نشست از سوی استاندار یزد به واسطه اقدامات برجسته رییس و معاون آمار و اطلاعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، تنی چند از مدیران فعال در تدوین و عملیاتی کردن برنامه تحولی یزدِ نوین و تیم مستقر در مرکز راهبری پیشرفت و عدالت استان در پایش و کنترل این برنامه با اهداء لوح سپاسی تشکر و قدردانی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • پیشرفت ۶۳ درصدی اجرای فیبررسانی به روستاهای گلباف
  • محور‌های ۱۵ گانه یزدِنوین به منظور تحقق شعار سال است
  • کلنگ احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس بر زمین زده شد
  • کلنگ زنی ساخت تقاطع غیر همسطح امام رضا در خرم‌آباد
  • پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر نتیجه همراهی مردم و مسؤولان است
  • سند تحولی یزد نوین در راستای تحقق شعار سال/خروج از روزمرگی لازمه تحقق برنامه تحولی
  • آغاز احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه
  • آغاز احداث تقاطع غیر همسطح دفاع مقدس-نسیم شمال- اقبالیه