Web Analytics Made Easy - Statcounter

«هدایت صفری» از جمع آوری ۳۹ میلیارد ریال زکات فطره از یک هزار و ۵۷۳ پایگاه با محوریت مساجد در روز عید سعید فطر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با استقرار یک‌هزار و 573 پایگاه جمع‌آوری زکات فطره در استان زنجان با محوریت مساجد در جمع‌آوری و هزینه کرد آن، تاکنون بیش از 39 میلیارد ریال زکات فطره جمع‌آوری و به نیازمندان پرداخت‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 

هدایت صفری ادامه داد: زکات فطره جمع‌آوری‌شده در روز عید سعید فطر به‌حساب خانواده‌های تحت حمایت واریز و این جمع‌آوری همچنان ادامه دارد.

 

مديركل كميته امداد استان زنجان خاطرنشان کرد: بیش از 30 موسسه خيريه با سازمان‌دهی و نظم خاصي زكات فطره مردم را با مجوز دبیرخانه شورای زکات جمع‌آوری كردند.

 

دبیر شورای زکات استان زنجان با تأکید بر ضرورت توجه به اولویت هزینه کرد زکات فطره برای امور معیشت نیازمندان ، افزود: بر اساس آموزه‌های دینی اولویت اصلی هزینه کرد زکات فطره برای امور معیشت نیازمندانِ همان محل بوده و ضرورت دارد مؤسسات خیریه دارای مجوز جمع‌آوری زکات فطره  نیز در هزینه کرد آن به این موضوع توجه کنند.

 

صفری بابیان اینکه امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا زکات فطره جمع‌آوری‌شده از طریق  روش‌های غیرحضوری نیز انجام گرفت افزود:علاوه بر مساجد ،مراکز نیکوکاری  و پایگاه‌های جمع‌آوری زکات فطره از طریق  اعلام شماره‌حساب‌های مربوطه  نسبت به جمع‌آوری  این فریضه الهی  اقدام گردید.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: به‌منظور رعایت مسائل، موازین و ظرافت‌های شرعی در هزینه کرد زکات فطره، همانند سال گذشته جمع‌آوری و هزینه کرد زکات فطره از طریق مساجد با محوریت ائمه جماعات و هیئت‌امنای مساجد بین نیازمندان همان منطقه و محل توزیع گردید.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمع آوری زکات فطره زکات فطره کمیته امداد استان زنجان استان زنجان جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ۴۰ درصدی امسال زکات فطره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، جاسم محمدی فارسانی گفت: تاکنون ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیارد تومان زکات فطره عام و سادات، کفارات عمد و غیرعمد روزه داران به کمیته امداد امام خمینی(ره) بوده که ارقام پرداختی به سازمان بهزیستی و موسسات خیریه نیز در روز‌های آتی به آن اضافه می‌شود که پیش بینی می‌شود این رقم به بیش از ۷ میلیارد تومان برسد.
مجموع زکات فطره روزه داران استان در سال گذشته از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره)، سازمان بهزیستی و موسسات خیریه ۵ میلیارد تومان بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • جمع‌آوری ۳۴ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال فطریه در خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی امام خمینی (ره)
  • مشارکت میلیاردی شهروندان گیلانی در پرداخت زکات فطره
  • وظیفه کسی که پرداخت فطریه را فراموش کرده مشخص شد
  • پرداخت ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیارد تومان زکات در چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ۴۰ درصدی امسال زکات فطره
  • جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال زکات فطریه برای بیماران سرطانی دزفول
  • پرداخت بیش از ۴ میلیارد تومان زکات فطره توسط مردم چهارمحال و بختیاری
  • جمع‌آوری بیش از ۲۰ میلیارد ریال زکات فطره در کاشان