Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@14:19:32 GMT

فیلم بعدی لئوناردو دی‌کاپریو کمدی است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۴۶۴

ساعت 24- لئوناردو دی کاپریو پس از کش و قوس‌هایی که برای ساخت فیلم بعدی‌اش یعنی «قاتلان ماه کامل» ایجاد شده، تمایل دارد پیش از آن در فیلم بعدی آدام مک‌کی بازی کند.

در حالی که استودیوهای هالیوود علاقه زیادی به همکاری با لئوناردو دی‌کاپریو دارند اما دی‌کاپریو بازیگری پرکاری نیست و فیلم‌هایش را به دقت انتخاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که به تازگی اعلام شده تولید فیلم بعدی مارتین اسکورسیزی یعنی «قاتلان ماه کامل» با مشکلات مالی روبه رو شده، دی‌کاپریو این فرصت زمانی را به دست آورده تا به پروژه دیگری فکر کند و در این میان بازی در فیلم آدام مک‌کی از همه محتمل تر است.

گفته شده دی‌کاپریو در فهرست خود از فیلم‌های در دست ساخت بیش از هر فیلم دیگری به فیلم بعدی آدام مک‌کی توجه دارد که با عنوان «به بالا نگاه نکن» در مراحل میانه پیش تولید خود است.

به نظر می‌رسد دی کاپریو بیش از هر فیلم دیگری ترجیح می‌دهد در این فیلم طنز بازی کند که در مورد ۲ دانشمند است که متوجه می‌شوند یک سیارک دارد مستقیم به سمت زمین حرکت می‌کند و تلاش دارند تا در رسانه‌ها مردم را متوجه کنند که پایان دنیا نزدیک است.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: فیلم بعدی دی کاپریو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم بعدی آرونوفسکی معرفی شد/ آستین باتلر در نقش اصلی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، سونی پیکچرز فیلم جدید دارن آرنوفسکی را که یک فیلم جنایی با عنوان «گرفتن دزدی» است با بازی آستین باتلر در نقش اصلی می‌سازد.

این فیلم درباره هنک تامپسون، بازیکن سوخته سابق بیسبال است که ناخواسته درگیر یک مبارزه وحشیانه برای بقا در دنیای جنایتکاران نیویورک در دهه ۱۹۹۰ می‌شود. عنوان فیلم (Caught Stealing) هم اصطلاحی از دنیای بسکتبال است و به تلاشی گفته می‌شود که وقتی یک بازیکن سعی دارد تا توپ را بدزدد توسط دیگر بازیکن‌ها انجام می‌شود تا وی را از میدان به در کنند.

آرونوفسکی که کارگردان نامزد اسکار و سازنده فیلم‌هایی چون «نهنگ»، «مرثیه‌ای برای یک رویا» و «قوی سیاه» است، گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که با دوستان قدیمی‌ام در سونی پیکچرز همکاری می‌کنم تا ترن هوایی آکنده از آدرنالین چارلی را تصویر کنم.

چارلی هیوستون فیلمنامه را با اقتباس از کتابی به همین نام از خودش، خواهد نوشت.

سانفورد پانیچ، رییس گروه موشن پیکچرز سونی که از آرونوفسکی به عنوان یکی از درخشان‌ترین داستان‌نویسان سمعی و بصری جهان یاد کرد، افزود: اقتباس از کتاب فوق‌العاده چارلی هیوستون با بازی آستین باتلر، فرصتی هیجان‌انگیز بود که نمی‌شد از آن گذشت.

باتلر که نامزدی اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای فیلم «الویس» باز لورمن کسب کرد، در فیلم علمی تخیلی «تلماسه: بخش دوم» دنی ویلنوو هم بازی کرده است. وی قرار است در «دوچرخه سواران» جف نیکولز و فیلم اقتباسی سونی از «شهر در آتش» هم ایفای نقش کند.

آرونوفسکی سال ۲۰۱۰ با درام روانشناسانه «قوی سیاه» با اقبال منتقدان و تحسین گسترده مواجه شد و ناتالی پورتمن برای بازی در این فیلم برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اصلی زن شد. آرونوفسکی برای ساخت این فیلم نامزدی کارگردانی گلدن گلوب را کسب کرد و جایزه انجمن کارگردانان آمریکا را به دست آورد. وی سال ۲۰۱۴ فیلم «نوح» را ساخت و آخرین فیلم وی که اکران شد «نهنگ» محصول سال ۲۰۲۲ بود.

کد خبر 6064027

دیگر خبرها

  • رأی آوری قالیباف برای ریاست مجلس دوازدهم سخت‌تر است
  • (عکس) تصاویر بحث‌ برانگیز از لئوناردو دیکاپریو و نامزد جدیدش
  • هودی سه بعدی از راه می رسد! (عکس)
  • اصولگرایان مجلس دوازدهم به وحدت می‌رسند
  • فیلم بعدی آرونوفسکی معرفی شد/ آستین باتلر در نقش اصلی
  • ۶۶ روز تا فیفادی بعدی را چگونه سپری کنیم
  • صعود ۶ تیم به جام ملت‌های آسیا و دور بعدی انتخابی جام جهانی
  • رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری لو رفت
  • برای نخستین بار در جهان شکل گرفت؛ چاپ سه بعدی این بخش از بدن حین جراحی
  • قسمت دوم و سوم فیلم‌های کمدی چه سرانجامی داشته‌اند؟