Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-25@09:34:03 GMT

تأکید بر حفظ کرامت انسانی در کمک‌های مؤمنانه

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۴۸۰

تأکید بر حفظ کرامت انسانی در کمک‌های مؤمنانه

حجت‌الاسلام علی معزی، خطیب نماز جمعه شهرستان آلونی در استان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با حوزه خبرنگاران افتخاری خبرگزاری تقریب پیرامون رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه گفت: رزمایش مواسات و همدلی از چند جهت پربرکت بود، یکی آنکه در ابتدای این رزمایش فرمایشات مقام معظم رهبری فصل الخطاب قرار گرفت و همه وارد میدان شدند به عنوان مثال باید گفت اگر در گذشته کمک ها به صورت موردی انجام میگرفت اما امروز همه افراد اعم از فقیر و غنی در حد بضاعتشان با کمک های مختلف به این گروه گرویدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در استان چهارمحال و بختیاری اولین کمک از سوی امام جمعه این شهر صورت گرفت تا مایه دلگرمی همه افراد شود و بر روی افراد این شهرستان تاثیر گذار باشد؛ لذا امام جمعه در خصوص این مسئله مانند تسبیح، همه را در رزمایش مواسات به هم وصل کرد که اگر در غیر این صورت بود این اتحاد امروز شکل نمی‌گرفت.  

حجت الاسلام معزی با تاکید بر حفظ کرامت انسانی در کمک‌های مؤمنانه تصریح کرد: در بحث شناسایی آبرومندان منطقه چهارمحال و بختیاری و افرادی که قبلا تحت پوشش کمیته امداد نبودند به درب منازل آنها مراجعه شد و این کمک ها مستقیما در اختیارشان قرار گرفت.

وی اذعان داشت: بالغ بر هزار نیازمند در شهرستان چهارمحال و بختیاری شناسایی شدند که  تاکنون در 5 مرحله کمک صورت گرفته است و در مرحله آخر 500 بسته تهیه و توزیع شد؛ همچنین در این مرحله به جای بسته‌های غذایی با فروشگاه ها قراردادی منعقد شده تا بن خرید به نیازمندان تحویل داده شود و خودشان از فروشگاه خرید کنند.

حجت الاسلام معزی اظهار داشت: در طی جلساتی که با روحانیون و ائمه جماعات برگزار شد، تصمیم گرفته شد تا در بحث تشکیل گروه جهادی و شناخت نیازمندان وارد عمل شوند و با اعتمادی که مردم به آنها دارند کمک‌رسانی را شروع کنند، همچنین در این راستا قرار است از گروهای جهادی که زیر نظر روحانیون منطقه فعالیت می‌کردند تقدیر به عمل آید.

رییس قرارگاه آلونی در پایان خاطر نشان کرد: رزمایش مساوات باید ادامه دار باشد تا زمانی که به برون رفت بحران کرونا برسیم، لذا در فضای مجازی گروهی با حضور خیرین تشکیل و شماره حسابی اعلام شد؛ بنابراین این چنین کمک‌ها باید تا زمان رفع کرونا ادامه داشته باشد.



انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری کمک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ در این مجموعه خبری می‌توانید ببینید:
- دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
- پیاده روی کارمندان ادارت شهرستان خانمیرزا به مناسبت هفته سلامت

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تأکید کره شمالی بر حفظ قدرت نظامی خود
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری