Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@23:18:10 GMT

جزئیات اصلاح آیین نامه داخلی مجلس اعلام می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۵۰۷

به گزارش خانه‌ملت، ولی اسماعیلی در نشست علنی امروز (یکشنبه 11 خرداد) مجلس شورای اسلامی، در تذکری گفت: ابهامی وجود دارد. دیشب جلسه ای برای اصلاح آیین نامه داخلی مجلس برگزار شد، باید اعلام شود که آیا این اصلاح نیاز به رأی مجلس دارد یا خیر؟ یا صرفاً دستورالعمل است و نیازی به رأی گیری نیست. این موضوع را برای مجلس و مردم شفاف کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم گرمی در مجلس یازدهم ادامه داد: صحبت هایی درخصوص اینکه مجلس باید در رأس امور باشد، مطرح می شود. ضمن تشکر از نطق دکتر قالیباف در ابتدای نشست علنی امروز باید گفت در رأس امور نبودن مجلس باعث شده مشکلات معیشت و فرهنگ ایجاد شود، باید به سمتی حرکت کنیم تا مجلس در رأس امور قرار گیرد و مشکلات حل شود.

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه علنی را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر اول گفت: اصلاح آیین نامه درخصوص دستورالعمل است، جلسه مشترکی بین هیات رئیسه و کمیسیون آیین نامه برگزار شد که مصوباتی داشت. آقای امیرآبادی جزئیات آن را مطرح می کند.

وی ادامه داد: در رأس امور بودن مجلس از موضوعات بسیار مهم است، هیات رئیسه وظایفی در این زمینه دارد که باید رویکرد و فرآیند را مورد توجه قرار دهد، موضوع اصلاح فرآیند است که لازم می دانیم کمیسیون آیین نامه داخلی با قدرت به این موضوع ورود کند تا مجلس پرقدرت پیش رود.

منبع: الف

کلیدواژه: رأس امور آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم ایران برای نجات زمین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی،دوم ارديبهشت  به نام زمين گذاری شده و مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک شعار امسال برای نجات زمین است. برای جلوگیری از رُسوب پلاستیک در زمین و عدم استفاده از محصولات غذایی نامرغوب آیین نامه کاهش مصرف کیسه‌های پلاستیکی در سال ۱۴۰۱ تصویب شد، اما همچنان پلاستیک‌های سرگردان در مزارعی که چشم امید شان به اجرای این مصوبه است در حال جولان هستند.
حمامی از بررسی و نحوه‌ی اجرای این آیین نامه در استان را بررسی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • تصویب نخستین آیین نامه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • هزار هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد؛ واردات خودرو کارکرده، پَر
  • یک وعده دیگر اقتصادی دولت رئیسی، هوا شد/ واردات خودرو کارکرده، پر!
  • وزیر صمت: منتظر ابلاغ آیین نامه واردات خودرو هستیم
  • چه خبر از آیین نامه فروش اینترنتی دارو؟
  • شهریه جدید مدارس غیردولتی اعلام شد
  • مشارکت مردم ایران برای نجات زمین