Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-03-29@06:34:24 GMT

به تعویق افتادن اندروید 11

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۵۳۲

به تعویق افتادن اندروید 11

ایتنا - ​​​​​​​به نظر می‌رسد که رونمایی و عرضه نسخه بتای اندروید ۱۱ تحت تاثیر ناآرامی‌های آمریکا به تعویق افتاده است.

گوگل که قصد داشت در هفته جاری میلادی در یک رویداد آنلاین و پخش زنده قابلیت‌های جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید ۱۱ را معرفی کند، حالا به نظر می‌رسد که تحت تاثیر اعتراضات مردمی و ناآرامی‌های به وجود آمده در آمریکا این مراسم به آینده‌ای نزدیک موکول شده و به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، صفحه رسمی توسعه دهندگان اندروید در توییتر با انتشار یک پیام اعلام کرده با اینکه خیلی عظیمی از کاربران در سراسر جهان هیجان و اشتیاق زیادی برای اطلاع از جزئیات اندروید ۱۱ دارند، اما هم اکنون زمان مناسبی برای رویداد رونمایی و عرضه از این نسخه جدید نیست و تاریخ دقیق معرفی نسخه بتای اندروید ۱۱ متعاقباً اعلام خواهد شد.

بر اساس گزارشی که در وب سایت the verge آمده است، با اینکه در این توییت علت دقیق به تاخیر افتادن عرضه اندروید ۱۱ ذکر نشده اما واضح و مشخص است که این مراسم به علت ادامه اعتراضات ناآرامی‌ها و آتش سوزی در بسیاری از شهرهای ایالات متحده به تعویق افتاده است.

اعتراضات سراسری در آمریکا پس از کشته شدن خشونت بار یک فرد غیر مسلح سیاهپوست در ایالت مینه سوتا توسط نیروی پلیس، به وجود آمد.

گفته می‌شود مناطق اوکلند و سن خوزه که مقر گوگل است، از مکان‌های پر التهاب آمریکا به شمار می رود و در روزهای اخیر شاهد خشونت‌های متعددی نیز بوده است.

به عقیده بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران، گوگل می خواهد با به تعویق انداختن این مراسم، علاوه بر احترام به اعتراضات مردمی، از تحت الشعاع قرار گرفتن جدیدترین نسخه از اندروید نیز جلوگیری به عمل بیاورد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: اندروید سیستم عامل اندروید ۱۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح وزارت بهداشت درباره دکتر بخشی؛ علت مرگ مشخص نیست

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن اظهار تأسف از درگذشت خانم دکتر پرستو بخشی و ارائه توضیحاتی در این زمینه تاکید کرد: علت مرگ این پزشک هنوز از سوی پزشکی قانونی تعیین نشده است.

به گزارش ایرنا، پدرام پاک آیین با بیان اینکه وزارت بهداشت نسبت به تعویق یکساله طرح خانم دکتر بخشی و انتخاب محل خدمت او با وی همکاری کامل داشت اظهارداشت: در خصوص تعویق یکساله آغاز به طرح خانم دکتر بخشی، تغییر قالب خدمت ایشان از آموزشی به درمانی و همچنین انتخاب شهرستان محل خدمت وی، همکاری کامل را با ایشان به عمل آمد به طوری که تعیین شهرستان نورآباد به عنوان محل خدمت، انتخاب شخص ایشان بوده و وزارت بهداشت در هیچ یک از این مراحل به هیچ گونه خوداظهاری یا مدرکی که حاکی از بیماری روحی ایشان باشد، دسترسی نداشته است.

وی توضیح داد: ایشان طرح تخصص خود را به مدت یک سال به تعویق انداخته بود که وزارت بهداشت، در این زمینه همکاری لازم را با وی به عمل آورده، و با شروع طرح ایشان به فاصله یک سال بعد موافقت شده بود.

پاک آیین افزود: خانم دکتر بخشی یکبار در سال ۱۴۰۱ درخواست جابه جایی محل خدمت خود را بدون اشاره به هرگونه شرایط خاص یا ابتلا به بیماری روحی به کمیسیون تعهدات نیرو‌های متخصص ارائه کرد، اما از آنجا که طرح خود را اساسا آغاز نکرده و به مدت یک سال به تعویق انداخته بود، طبعا درخواست جابه جایی نیز بلاموضوع ماند.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ هم که سال شروع طرح ایشان است، اساسا درخواستی از سوی ایشان به کمیسیون تعهدات ارائه نشده بود.

پاک آیین اضافه کرد: انتخاب شهرستان محل طرح در استان لرستان و گذراندن طرح در قالب درمانی به جای آموزشی در شهرستان نورآباد، بنا به خواست شخص مرحوم دکتر بخشی با هدف کاهش مدت طرح صورت گرفته و از سوی وزارت بهداشت در این زمینه، مانعی ایجاد نشده و اصراری نیز انجام نگرفته است.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون تعهدات نیرو‌های متخصص در صورت مشاهده سوابق بیماری روحی، پرونده دستیاران را به شورای عالی پزشکی ارجاع می‌دهد و شورای مذکور، آن‌ها را برای خدمت به نزدیکترین محل به اقامتگاه ایشان اعزام می‌کند، گفت: با این حال در خصوص خانم دکتر بخشی سوابقی مبتنی بر بیماری در دست نبوده است.

دستیار وزیر بهداشت در پایان تصریح کرد: بر خلاف ادعای برخی رسانه‌های بیگانه در خصوص درج نام ایشان در لیست سیاه وزارت بهداشت، اساسا چنین لیستی وجود نداشته که نام ایشان یا دیگری در آن ثبت شده باشد.

مرگ این پزشک در دلفان لرستان طی پنجم فروردین درحالی خبرساز شد که برخی منابع احتمال خودکشی وی را گمانه زنی کردند و عده‌ای نیز مدعی شده بودند که وزارت بهداشت وی را در لیست سیاه قرار داده بوده است.

دیگر خبرها

  • حجم اعتراضات به سخنرانی صدیقی، کار خودش را کرد!
  • توضیح وزارت بهداشت درباره دکتر بخشی؛ علت مرگ مشخص نیست
  • اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • سازمان ملل: اکثر بیمارستان‌های غزه از کار افتاده‌اند
  • گلکسی A۵۵ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گلکسی A۵۵ سامسونگ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • ببینید| چرا اعتراضات سیاسی در اکباتان متفاوت بود؟
  • امدادرسانی به ۴۰ گرفتار در آبگرفتگی جهرم
  • اندروید ۱۵ نصب اپلیکیشن‌های قدیمی را غیرممکن می‌کند
  • استرداد آسانژ به آمریکا به تعویق افتاد