Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ساکنان اراضی اشغالی در اعتراض به رفتار تبعیض آمیز پلیس رژیم صهیونیستی در تل آویو تظاهرات کردند. تاریخ انتشار: 11:17 - 11 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۱۵۹ خبرگزاری میزان – ساکنhن اراضی اشغالی شنبه شب در اعتراض به نژادپرستی پلیس رژیم صهیونیستی در خیابان‌های «تل آویو» تظاهرات و در مقابل ایستگاه‌های پلیس این شهر تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   
به گزارش جروزالم پست، مرکز قربانیان نژادپرستی نیز با صدور بیانیه‌ای از پلیس رژیم صهیونیستی خواست اقدامات نژادپرستانه منجر به قتل را متوقف کند.   این بیانیه می‎گوید که اقدامات تحریک آمیز علیه اقلیت‌ها در اسراییل آنها را هدف شلیک مرگبار و سهل انگارانه پلیس، نیرو‌های امنیتی و حاملان اسلحه قرار می‌دهد.      بیشتر بخوانید:  دور جدید اعتراض‌های ضد نژادپرستی در اراضی اشغالی رفتار و برخورد نژادپرستانه پلیس رژین صهیونیستی با اقلیت‌ها همواره مورد انتقاد بوده است.   کشته شدن جوان اتیوپیایی تبار توسط پلیس رژیم صهیونیستی در سال گذشته موجی از اعتراض‌ها و ناآرامی را برانگیخته بود.     معترضان در اراضی اشغالی تا هفته‌ها برای نشان دادن اعتراض خود به تبعیض نژادی نظام‌مند پلیس دست به تظاهرات زدند.
از سوی دیگر، پلیس رژیم صهیونیستی با اتهام برخورد تبعیض آمیز با پرونده‌های مختلف نیز مواجه است.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو پلیس رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر

منابع خبری رژیم صهیونیستی از حمله تظاهرات کنندگان به «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم در حاشیه تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس اشغالی خبر دادند.

به گزارش ایسنا، شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی، ساختمانی دولتی را محاصره کردند که ایتامار بن گویر وزیر امنیت داخلی در آن حضور داشت.

تظاهرات کنندگان سد راه خودروی بن گویر شده و علیه او شعار داده و خواستار استعفای فوری او شدند.

به گزارش الجزیره، شهرک‌نشینان صهیونیست در قدس اشغالی دست به تظاهرات زده و خیابان‌ها را مسدود کردند و پلیس قادر به کنترل آنان نیست.

برخی منابع از وقوع درگیری‌هایی بین پلیس و تظاهرات کنندگان مقابل محل اقامت نتانیاهو در قدس اشغالی خبر دادند.

تظاهرات کنندگان خواستار استعفای نتانیاهو و امضای توافق مبادله اسرا با مقاومت شدند.

منابع عبری گزارش دادند پلیس با استفاده از ماشین‌های آب‌پاش برای متفرق کردن تظاهرات کنندگان استفاده کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تظاهرات علیه کابینه نتانیاهو در قدس / حمله معترضان به بن گویر
  • تظاهرات اعتراض‌آمیز علیه سفر رئیس جمهور آلمان به ترکیه
  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • دستگیری ۱۳۳ دانشجوی دانشگاه نیویورک به دلیل همبستگی با غزه
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • تظاهرات مردم پاریس علیه اسلام‌هراسی