Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@04:02:50 GMT

دستورالعمل پزشکی فیفا برای بازگشت به فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۵۸۳

دستورالعمل پزشکی فیفا برای بازگشت به فوتبال

دبیر کل فیفا خطاب به‌تمامی فدراسیون‌های فوتبال، دستورالعمل ملاحظات پزشکی برای بازگشت به فعالیت‌های فوتبالی را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فاطما سامورا، با ارسال نامه‌ای دستورالعمل ملاحظات پزشکی برای بازگشت به فعالیت‌های فوتبالی را به‌تمامی فدراسیون‌های فوتبال کشورها ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در نامه ارسالی خود بیان کرده است که این دستورالعمل با کمک تمامی 6 کنفدراسیون و سازمان جهانی بهداشت تهیه و برای استفاده همگان در فوتبال ارائه شده است. هدف این دستورالعمل ، حفاظت از سلامت کلیه افراد دخیل در فوتبال، فعالیت‌های فوتبالی، شناسایی و ارزیابی‌خطر و عوامل مؤثر در این زمینه است تا بازگشت به فوتبال بی‌خطر باشد.

همچنین در این دستورالعمل، ابزاری برای ارزیابی میزان خطر نیز وجود دارد تا بر اساس آن تصمیمات جهت حفظ سلامت بازیکنان و مسابقات فوتبال بر اساس وضعیت موجود گرفته شود. هدف این دستورالعمل حفاظت از تیم‌های، فدراسیون‌ها، کنفدراسیون‌ها و کلیه افراد، سازمان‌ها و ارگان‌های دخیل در فوتبال است.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال فیفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی تربت حیدریه، گفت: با توجه به فعالیت ۶ مرکز فروش تجهیزات و غذای حیوانات خانگی در این شهرستان، نظارت مستمر بر فعالیت مراکز فوق درچارچوب وظایف و تعهدات این شبکه است.

دکتر سید ابوالحسن سیدین افزود: در بازرسی‌های انجام شده مجوزفعالیت اتحادیه،دارو‌های دامپزشکی یا انسانی ، فروش اقلام فاقد مجوز و تاریخ منقضی، اقدامات درمانی در محل فروشگاه و تداخل عمل با قوانین و دستورالعمل‌های دامپزشکی بررسی شد.

او گفت:در این بازدید که بصورت سرزده انجام شد تذکرات لازم در خصوص رعایت قوانین و دستورالعمل‌ها به متصدیان این فروشگاه‌ها داده شد.

دیگر خبرها

  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • پیشرفتِ فوتبالی حلقه‌ای گم‌شده در نصف‌جهان
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • دستورالعمل سازمان لیگ درخصوص بیانیه نویسی
  • دستورالعمل سازمان لیگ در خصوص بیانیه نویسی باشگاه ها
  • بازدید سرزده بازرسان شبکه دامپزشکی تربت حیدریه از فروشگاه‌های عرضه تجهیزات و غذای حیوانات خانگی
  • وعده‌ مهم در بازگشت دوباره به فوتبال پوچ بود