Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@04:00:33 GMT

ارتقای توان رزمی، در دستور کار دائمی ما است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۵۸۸

ارتقای توان رزمی، در دستور کار دائمی ما است

فرمانده کل ارتش گفت: ارتقای کیفی و کمی توان و آمادگی رزمی، تعالی معنوی و بصیرتی و رفع نیازهای معیشتی، سه ماموریت اصلی ما است که باید در همه رده‌ها نسبت به آن اهتمام کافی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ارتش، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» در جمع فرماندهان قرارگاه عملیاتی لشکر ۲۳ تکاور نزاجا، گفت: همه باید حداکثر توان خود را به کار بگیریم تا عدالت را رعایت کرده و از خداوند متعال توفیق اجرای عدالت مسألت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه به ارتقای توان و آمادگی رزمی و معنوی و بصیرت اشاره کرد و افزود: ارتقای توان رزمی هم از نظر کیفیت و هم کمیت و متناسب با ماموریت و تهدیدات در دستور کار دائمی ما است. ارتقای آمادگی رزمی به این معنی که آنچه را که داریم به بهترین شکل نگهداری و آماده کنیم و به بهترین شکل به کار بگیریم، این وظیفه همه رده‌های فرماندهی است.

 

فرمانده کل ارتش ادامه داد: همچنین تعالی معنوی و بصیرتی دو بال قدرتمند برای اوج‌گیری و تشخیص صحیح مسیر و هدف است که همه آحاد کارکنان و خانواده های آنها مشمول این فرمان هستند و سکاندار این موضوع سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با کمک سلسه مراتب فرماندهی است.

 

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی با اشاره به زیباسازی منازل سازمانی و زدودن کهنگی از چهره منازل و پادگانها نیز تاکید کرد: موضوع زیباسازی از دستورات فرماندهی معظم کل قوا است و باید در اولویت برنامه ها قرارگیرد./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: امیر موسوی ارتش جمهوری اسلامی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار عبدالکریم حسن با فنون رزمی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در پنجره زمستانی یک خرید بسیار جذاب داشت و عبدالکریم حسن، مرد سال فوتبال آسیا را به تهران آورد.

عبدالکریم بعد از باز شدن پنجره پرسپولیس در نیم فصل دوم خیلی زود در ترکیب اصلی سرخ‌ها جا افتاد و حالا عضو جدانشدنی یازده بازیکن اصلی اوسمار است.

کاپیتان سابق قطر کوه عضله است و با عملکرد فنی خوب و بدنی آماده حریفان مستقیمش را حسابی به دردسر می‌اندازد. در یک صحنه بازی با صنعت نفت عرفان قهرمانی با خطایی که بیشتر شبیه فنون رزمی است سعی در متوقف کردن عبدالکریم داشت.

دیگر خبرها

  • تدوین لایحه حمایت مادی و معنوی از حقوق پرستاران
  • آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر
  • مهار عبدالکریم حسن با فنون رزمی! (عکس)
  • ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش صلح دوست است
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر
  • دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی در ماهان
  • نمایش توان و دستاورد‌های نیرو‌های مسلح در رژه روز ارتش
  • ارتش و نیروهای مسلح دژ محکم امت هستند
  • آماده مورد اصابت قرار دادن اهداف خود با سوخو ۲۴ هستیم
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر