Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@23:01:23 GMT

محکومیت ۱۶۵ میلیون تومانی پزشک متخلف

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۶۴۱

به گزارش ایلنا، محمدعلی اسفنانی، مدیر کل تعزیرات استان تهران از محکومیت یک پزشک به میزان یک میلیارد و ۶۰۵ میلیون ریال خبر داد و اعلام کرد: پرونده این پزشک متخلف به اتهام دریافت اضافه از نرخ‌های اعلامی دولت، برای رسیدگی به شعبه تعزیرات تهران ارجاع شد.

وی افزود: شعبه پس از رسیدگی به شکایت یک تبعه عراقی و احراز تخلف، متهم را به پرداخت مبلغ مذکور محکوم کرد که از این مبلغ، ۲۴ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان جریمه استرداد در حق شاکی می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسفنانی افزود: گزارش معاونت علوم پزشکی ایران مبنی بر تخلف انتسابی پزشک موصوف به انضمام شکایت شاکی به این اداره کل ارسال شد که مربوط به ۵۷۰۰ دلار اضافه دریافت پزشک ایرانی از مریض تبعه کشور عراق بود که علاوه بر مجازات قانونی و جلب رضایت شاکی، پروانه پزشکی دکتر متخصص نیز به مُهر تخلف ممهور شد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تعزیرات جریمه محکومیت اسفنانی مدیر کل تعزیرات استان تهران تبعه عراقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت استقلال با رای کمیته وضعیت بازیکنان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، با توجه به شکایت امیر مشاری از باشگاه استقلال تهران، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت علی خماند از میثم آقایی - بازیکن تیم خیبر خرم آباد، میثم آقایی به پرداخت مبلغ ۴۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴ میلیون ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه فولاد خوزستان، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳۳ میلیارد و ۶۸۷ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۱۵۹ هزار و ۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.   با توجه به شکایت محمد زینال خیبری از باشگاه شهرداری نوشهر، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۴۴ میلیون و ۲۵۴ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.   در پرونده شکایت علی خماند از محمد عباسی – بازیکن باشگاه هوادار، عباسی به پرداخت مبلغ ۴۵۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۵ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

دیگر خبرها

  • مجازات کابینت ساز متخلف در ارومیه
  • محکومیت خیبر و ذوب آهن در کمیته وضعیت
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • محکومیت آموزشگاه رانندگی متخلف در مشهد
  • محکومیت ۲۲ میلیارد ریالی واحد صنفی متقلب در شیراز
  • محکومیت جدید مس رفسنجان در کمیته وضعیت
  • محکومیت ۶ ماهه تعزیرات حکومتی برای نانوایی متخلف در یزد
  • محکومیت نانوای متخلف در یزد
  • محکومیت قصاب متخلف
  • محکومیت استقلال با رای کمیته وضعیت بازیکنان