Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-20@01:10:07 GMT

ناصری: اصلاح‌طلبان سراغ معین و صفایی فراهانی بروند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۶۵۳

ناصری: اصلاح‌طلبان سراغ معین و صفایی فراهانی بروند

عبدالله ناصری، عضو سابق شورای عالی اصلاحات، در گفت‌وگو با با اعتمادآنلاین اظهار داشت: قبل از هر اظهارنظری، تاکید می‌کنم که حضور در عرصه انتخابات و قرار گرفتن در معرض رأی مردم حق مسلم همه گروه‌های سیاسی است. پس نه اصلاح‌طلبان باید به صرافت شرکت نکردن بیفتند و نه هیچ کسی به خودش اجازه بدهد که فکر محدود کردن جریان اصلاحات و کمرنگ کردن این تفکر در انتخابات را در ذهن بپروراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فعال سیاسی در ادامه سخنانش گفت:‌ اما در مورد اینکه جبهه اصلاحات باید با چه سازوکاری به استقبال انتخابات ریاست‌‌جمهوری سال 1400 برود ذکر این نکته ضروری است که اصلاح‌طلبان اصلی باید طبق الگوی دوم خرداد 1376 با یک نامزد اصلی بیایند تا اگر موفق شدند، بتوانند از عملکرد و کارنامه‌اش برابر مردم دفاع کنند. اگر هم رد صلاحیت شدند و مجوز حضور در انتخابات برایشان صادر نشد، بتوانند جامعه را به خاطر عدم مشارکت‌شان قانع کنند.

او همچنین توضیح داد: به نظر من بهتر است اصلاح‌طلبان به سراغ تیپ‌هایی چون معین، صفایی‌فراهانی یا رضا خاتمی بروند. چون این چهره‌ها هم شایستگی و توانایی لازم را برای اداره امور دارند و هم‌ به احتمال بسیار زیاد می‌توانند نظر مثبت مردم را برای رأی دادن جلب کنند. اما مساله این است که ممکن است با معرفی هر یک از این سه نفر، عده‌ای به جامعه چنین القا کنند که اصلاح‌طلبان با معرفی معین، صفایی‌فراهانی یا رضا خاتمی به نوعی اعلام دعوا کرده‌اند. باید اذعان داشت، دوره این حرف‌ها گذشته است؛ یعنی مردم به قدری از حکومت فاصله گرفته و ناامیدند که اگر کسی قصد دارد قدرت را در دست گیرد، باید هویت واقعی خود را به افکار عمومی نشان دهد.

عبدالله ناصری در پایان گفت: نکته روشن این است که اصلاح‌طلبان نباید زیر بار کاندیدای اجاره‌ای بروند.

منبع: الف

کلیدواژه: اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مژده لواسانی در بسته پیشنهادی سراغ تئاتر می‌رود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برنامه، «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی امشب جمعه ۳۱ فروردین ماه میزبان کوروش سلیمانی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و کارگردان تئاتر است تا درباره نمایش «توافق نامه» که این شب‌ها بر صحنه است گفت و گو کند.

«توافق نامه» سال گذشته به کارگردانی کوروش سلیمانی و با بازی بهنام تشکر، رامین ناصر نصیر و کوروش سلیمانی به صحنه رفت و با اقبال مواجه شد.

همچنین در بخش «احوالپرسی با هنرمندان» با مسعود فروتن گفت و گو می شود که سال ها در حوزه کارگردانی تلویزیونی فعالیت کرده است.

پخش «بسته پیشنهادی» از شب گذشته آغاز شده و در سال جدید با تغییر ساعت پخش، حوالی ساعت ۲۳ از شبکه دوسیما روی آنتن می رود.

برنامه «بسته پیشنهادی» محصولی از گروه خانواده شبکه دو است که در حوزه فرهنگ و هنر به ارایه بسته‌هایی پیشنهادی برای مخاطبان می‌پردازد. این برنامه با اجرای مژده لواسانی و تهیه‌کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها حوالی ساعت ۲۳ به پخش می‌رسد.

دیگر خبرها

  • نقش روستابازار‌ها در کنترل قیمت‌ها
  • مژده لواسانی در بسته پیشنهادی سراغ تئاتر می‌رود
  • جشن تکلیف دختران فراهانی
  • تمسخر کنسرت «معین» و مردم ایران در روزنامه‌های ترکیه
  • آذر منصوری و تلاش برای خنثی‌سازی اظهارات مثبت خاتمی
  • جزئیات گفتگوی تلفنی رئیس جبهه اصلاحات با مهدی کروبی
  • سرنوشت طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری چه شد؟
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود؛ انتظار دارند صرفا مجیزگوی دوستان باشیم
  • انتقاد یک اصلاح‌طلب از مواضع صهیونیستی رادیکال‌ها
  • معین الدین سعیدی: کاش رئیسی، بلوچ بود / با دلار ۶۷، ۶۸ هزار تومانی چه بلایی سر سفره مردم می آید؟