Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس با بیان اینکه نهایت تلاش ما در مجلس یازدهم باید این باشد که ساختار و کارکرد مجلس را تقویت کنیم، گفت: به دنبال تقویت فرد و جناح نباشیم زیرا مردم تفاوت سیاست بازی را با تدبیر اندیشی به راحتی تشخیص می دهند.

به گزارش ایسنا، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور جلسه علنی امروز مجلس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی گفت: تقارن آغاز به کار مجلس یازدهم در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، یادآور این واقعیت است که بن‌بست برای ایران و ایرانی معنایی ندارد، چنانچه با استراتژی دفاع در شرایط نابرابر در جهاد مومنانه تحسین برانگیز همبستگی در خط مقدم مبارزه با کرونا ویروس علی رغم تحریم های ناجوانمردانه ایثار و موفقیت را معنا بخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قطعا مفتخر شدن ما به کسوت خدمت برایند اعتقاد کریمانه ای است که مردم آزاده ایران به تحول گرایی انقلابی دارند، فطرت راستین انقلاب اسلامی منعطف است و آمادگی دارد تصحیح اشتباهات را سرلوحه برنامه های خود قرار دهد، مطابق با فرمایشات تعهد برانگیز رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت اهتمام دوچندان جهت تحقق عدالت و بهبود معیشت مردم، نهایت تلاش ما در مجلس یازدهم باید این باشد که ساختار و کارکرد مجلس را تقویت کنیم و به دنبال تقویت فرد و جناح نباشیم زیرا مردم تفاوت سیاست بازی را با تدبیر اندیشی به راحتی تشخیص می دهند.

ورناصری ادامه داد: ما نمایندگان مجلس یازدهم که ادعای مجلس انقلابی داریم و مردم هم ما را در سلوک‌ مبارزه و مصلح می بینند مطابق با گفتمان بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر ضرورت تعمیق پیوستگی ملت و مسئولان، نباید اشتیاق عمومی موکلانمان برای تغییرات سریع فراگیر و گذر از تنگناهای کنونی را به یاس تبدیل کنیم، از ابتدای کار در قالب مدیریت جهادی متحد شویم، طرحی نو برای مردم شریف ایران و حوزه های انتخابیه خود ایجاد کنیم، از حقوق و کرامت آن ها صیانت کنیم و نهضتی را برای بازگشت مجلس به خویشتن و قرار گرفتن در راس امور ضمن تعامل با دولت و دولت آینده خلق کنیم.

نماینده مردم مسجد سلیمان با اشاره به مسائل حوزه انتخابیه خود عنوان کرد: زخم های التیام نیافته مردم مقاوم حوزه انتخابیه بر دوش من سنگینی می کند، سالهاست که مردم حوزه انتخابیه حجم عظیمی از معظلات را تاب آوردند،۴ شهرستان از آب شرب مداوم محروم است، حوزه انتخابیه دچار ابرچالش های بیماری بیش از ۴۰ درصد، فقر زاینده و افزایش خودکشی است،‌هنوز در قرن بیست و یکم مردم حوزه انتخابیه بر اثر عقرب گزیدگی و نبود امکانات پزشکی جان می دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس یازدهم حوزه انتخابیه مجلس یازدهم مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان تهران تکلیف ۸ حوزه انتخابیه در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است، اظهار کرد: دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین به دور دوم انتخابات کشیده شده اند.

جوهری بیان کرد: در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از پیگیری و انجام اقدامات برنامه ریزی شده توسط وزارت کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس خبر داد و عنوان کرد: تفاوت عمده برگزاری انتخابات دور اول و دور دوم، تمام الکترونیک بودن انتخابات در حوزه انتخابیه تهران برای دور دوم است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در تهران برای اولین بار اجرا می‌شود، گفت: امیدوار هستیم با توجه به برنامه ریزی ها و تمهیدات اندیشیده شده، برگزاری انتخابات در بهترین شکل ممکن انجام و سنگ بنایی برای ادوار آینده باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران مزیت برگزاری تمام الکترونیک انتخابات را کوتاه شدن زمان رأی دادن و شمارش آرا عنوان کرد و افزود: امیدوار هستیم با این نحوه برگزاری انتخابات، هم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان به بازشماری آرا بپردازیم و هم اطلاع رسانی‌ها به مردم در بازه کوتاه انجام شود.

جوهری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها برای برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه ورامین و تهران پای کار هستند، گفت: آموزش‌های لازم هم به رأی دهندگان و هم به عوامل اجرایی انتخابات دور دوم مجلس ارائه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود عنوان کرد: در این حوزه انتخابیه برگزاری انتخابات، شبیه دور اول خواهد بود و در این راستا همه تمهیدات لازم سنجیده شده و امیدوار هستیم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

کد خبر 6088190

دیگر خبرها

  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ماجرای عجیب رای به مصوبه جنجالی مجلس یازدهم
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • اظهارات معاون رئیسی درباره تعطیلات آخر هفته، بودجه ۱۴۰۳ و لوایح بررسی نشده در مجلس یازدهم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند