Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@06:15:17 GMT

(ویدئو) موشک فضاپیمای اسپیس‌اکس پس از آزمایش منفجر شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۷۱۱

‍‍‍‍‍‍

موشک فضاپیمای اسپیس‌اکس هنگام آزمایش آتش گرفت و منفجر شد.

به گزارش فرارو، این آخرین شکست از مجموعه تلاشهای ناکام و دیدنی برای پرتاب نمونه اولیه این موشک سنگین وزن فضاپیما به شمار می رود.

این حادثه در حالی رخ داد که فضاپیمای اسپیس‌اکس، در محل تاسیسات این شرکت در تگزاس جنوبی مورد آزمایش زمینی قرار گرفته بود تا کارشناسان بتوانند این موشک بزرگ فلزی را پرتاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنان که در ویدیوی منتشر شده در تارنمای اسپیس فلایت ناسا مشاهده می شود، مدل اولیه این موشک در یک انفجار مهیب در پایگاه بوکا شیکای اسپیس‌اکس آتش گرفت و نابود شد. گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که به نظر می‌رسد کسی در این حادثه آسیب ندیده باشد.

شرکت اسپیس‌اکس هنوز به درخواست‌ها برای اظهار نظر در این باره پاسخی نداده است.

انفجار ساعاتی قبل از پرتاب فضاپیمای دیگری رخ داده است که شرکت فضایی ایلان ماسک، با استفاده از سیستم موشکی متفاوتی دو فضانورد ناسا را از پایگاه فضایی کندی در فلوریدا به ایستگاه فضایی بین المللی منتقل کرد. موشک فضایی فالکن-9 با کپسول کرو دراگن،  امروز به فضا پرتاب شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی      

منبع: فرارو

کلیدواژه: ناسا فضاپیما اسپیس ایکس انفجار آمریکا اسپیس اکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرتاب پهپاد ۱۳۶ سپاه از روی سقف یک خودرو (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طنز جالب مجری تلویزیون :پول موشک ها و پهپادهای شلیک شده به اسرائیل را پیش پیش گرفتیم (فیلم) نخستین تصاویر از اصابت موشک‌های ایرانی به اسرائیل (فیلم) ورود اولین دسته از پهپاد‌های ایران به اسراییل و واکنش شهرک نشینان (فیلم)

دیگر خبرها

  • موشک «بالستیک» چیست و چه فرقی با موشک کروز دارد؟ (+عکس)
  • شاهکار جدید طارمی و بیرانوند در گلف بازی؛ پرتاب عجیب چوب گلف به جای توپ + ویدئو
  • کاروان جدید ماهواره های « استارلینک » به مدار زمین رفتند
  • کشفی تازه: زهره کربن و اکسیژن نشت می‌کند
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی فضا در یک قدمی واقعیت
  • آپشن‌های جذاب و شگفت‌انگیز خودروی شیائومی + ویدئو
  • پرتاب پهپاد ۱۳۶ سپاه از روی سقف یک خودرو (فیلم)
  • (ویدئو) تصاویری دیده نشده از اولین موشک بالستیک ضد رادار ایران
  • پسر لیونل مسی فضای مجازی را منفجر کرد؛ ۵ گل بسیار زیبا و تماشایی پسر ۸ ساله لیونل مسی + ویدئو