Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@11:09:39 GMT

پیشرفت 45 درصدی تقاطع غیرهم‌ سطح قدس

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۷۵۳

پیشرفت 45 درصدی تقاطع غیرهم‌ سطح قدس

معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس، از پیشرفت 45 درصدی تقاطع غیر هم سطح قدس، با آغاز بتن‌ریزی عرشه‌های ضلع غربی این پروژه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عبدالرضا بهادر با اعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه از نیمه دوم سال گذشته شروع به کار کرده و اکنون 45 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آغاز بتن‌ریزی عرشه‌های ضلع غربی این تقاطع غیرهم‌سطح، افزود: حفاری و آرماتوربندی ستون‌های ضلع شرق نیز به اتمام رسیده و بزودی کار بتن‌ریزی این قسمت نیز آغاز می‌شود.

معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری بندرعباس با بیان اینکه طراحی این پروژه به شکلی است که مسیر رفت و برگشتی شرق و غرب را تسهیل می‌کند، خاطرنشان کرد: تقاطع غیرهم‌سطح قدس به دلیل وجود کانال بزرگ دفع آبهای سطحی(خور)، در واقع به شکل دو دستگاه پل روگذر طراحی شده و در حال اجرا است.

بهادر گفت: اعتبار این پروژه حدود 270 میلیارد ریال بوده و طبق برنامه زمانبندی مشخص، در حال پیشرفت است.

اضافه می‌شود، این پل روگذر در هر لاین هفت و نیم متر عرض داشته و از ابتدای رمپ تا انتهای آن، جمعا 400 متر(هر پل 200 متر) طول دارد.

در حال حاضر، چهار پروژه تقاطع غیرهم‌سطح شامل تقاطع‌ قدس، مهرگان، نایبند و پیامبر اعظم(ص) در شهر بندرعباس مراحل اجرایی خود را طی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تقاطع غیرهم سطح تقاطع غیرهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران آغاز شد

نوسازی و بهینه‌سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حمید برادران؛ سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران اظهار کرد: جهت بهبود عملکرد تقاطع‌ها، نوسازی و بهینه‌سازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در فاز اول کابینت جدید چراغ راهنمایی در تقاطع بهبودی ـ ستارخان نصب شده است که علاوه بر افزایش کیفیت، مواردی از جمله حذف و ساده‌سازی برخی تجهیزات منصوبه، تغییر ریل‌بندی جهت نظم‌دهی به کابل‌ها، تغییر و بهینه‌سازی کلید پلیس از آنالوگ به دیجیتال، فیکس کردن و عدم لرزش کنترلر، ... به آن اضافه شده است.

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران تصریح کرد: در فاز دوم با کاهش بردهای خروجی کنترلر و استفاده از انتقال سیگنال از طریق دیتا به جای برق مستقیم، هزینه‌های نصب و نگهداری به شدت کاهش خواهد یافت.

برادران با بیان اینکه بیش از 520 تقاطع مجهز به کنترلر هوشمند چراغ راهنمایی در طی 30 سال گذشته توسط شرکت کنترل ترافیک تهران نصب شده است، گفت: به دلایل مختلف از جمله برخورد وسایل نقلیه، تخریب و استفاده مستمر فرسوده شده و از طرفی نیز در طی این سال‌ها از مسیر تکنولوژی عقب مانده و تغییر چندانی نداشته‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی
  • انتقاداز تکمیل نشدن ساخت تقاطع غیر همسطح سه راه هفشجان
  • اجرای ۵ آیتم عمرانی برای تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه در قم
  • بررسی ۸ گزینه برای طراحی تقاطع غیرهمسطح سپاه قم
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه لایروبی و ساماندهی مسیل پسته در منطقه پل معراج و جوادیه بجنورد
  • تکمیل تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در دستور کار مدیریت شهری تبریز
  • نوسازی کنترلر چراغ‌های راهنمایی شهر تهران آغاز شد
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • پروژه دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید دانشگر سمنان افتتاح شد