Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@18:39:21 GMT

برگزاری مسابقات تنیس جام آدینه استان ایلام

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۸۴۸

برگزاری مسابقات تنیس جام آدینه استان ایلام

مسابقات تنیس جام آدینه استان ایلام با رعایت پروتکل های بهداشتی در زمین تنیس شماره یک مجموعه ورزشی انقلاب برگزارگردید.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام  ؛هیات تنیس استان ایلام مسابقات جام آدینه استان را در دو بخش پسران و دختران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار نمود

 مسابقات تنیس جام آدینه استان ایلام بعد وقفه ای چند ماه بخاطر شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی در زمین تنیس شماره یک مجموعه ورزشی انقلاب با رقابت بین ۱۶ نفر از پسران و در بخش دختران هم با حضور ۱۲ نفر برگزار شد

  در پایان این مسابقات در بخش پسران محمدرضا عزیزی و در بخش دختران مهرسا محمدرحیمی توانستند به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مسابقات آدینه استان ایلام هر هفته پنجشنبه ها در دو بخش دختران و پسران با داشتن رنکینگ استانی برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تنیس ایلام جام ادینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، دختران پاکت بیلیارد جهت شرکت در مسابقات ناین بال قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ عازم شهر ریاض شدند. تیم ملی پاکت بیلیارد متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا به میزبانی کشور عربستان برگزار می شود و تا روز هفتم اردیبهشت ماه ادامه پیدا می کند.

این مسابقات به صورت دو حذفی و تک حذفی برگزار می گردد. فریال طاههری در رده سنی زیر ۱۷ سال و تیموری و زرین حقیقی در تیم بزرگسالان حضور دارند و به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

کد خبر 6085702

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • ۴ نماینده از مازندران در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال
  • گلایه هواداران تنیس از ندیدن توپ زرد!
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال
  • جدال ۸ کشور در رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • آغاز تور جهانی تنیس در مازندران