Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@19:57:40 GMT

داوود عزیزی رییس فدراسیون تنیس شد

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۸۸۹

داوود عزیزی رییس فدراسیون تنیس شد

داوود عزیزی با 34 رای برای 4 سال آینده رییس فدراسیون تنیس شد. 

به گزارش "ورزش سه"، مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس صبح امروز در هتل المپیک آغاز شد؛ در حالی که مهدی علی نژاد به عنوان معاون وزیر ورزش ریاست مجمع را برعهده داشت و فضل الله باقرزاده نیز به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک در مجمع حاضر بود. 


عبدالرضا آریان فر، علیرضا پور سلمانی، پیمان جعفری طهرانی، سید محمود رضا حسینی، داود عزیزی، سید کامیار کیمیایی و سیدرضا میر ابوطالبی هفت کاندیدای ریاست فدراسیون تنیس بودند که حسینی و میرابوطالبی در مجمع  حضور پیدا نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای مجمع مهدی علی‌نژاد رئیس مجمع از کاندیداها خواست تا تنها به ارائه برنامه خود بپردازند و اصول اخلاقی را رعایت کنند. همچنین از کاندیداها خواسته شد تا اگر قصد انصراف دارند ۱۰ دقیقه سخنرانی را نداشته باشند.


بعد از سخنرانی کاندیداهای حاضر در مجمع برای اعضای حاضر، رای گیری برای انتخاب رییس فدراسیون تنیس بعد از 19 ماه که این فدراسیون با سرپرست اداره می شد، آغاز شد. 


در نهایت داوود عزیزی، مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت ورزش و جوانان که حرف و حدیث های زیادی درباره حضورش در انتخابات وجود داشت، توانست با کسب 34 رای به عنوان رییس فدراسیون تنیس در 4 سال آینده انتخاب شود. 


همچنین پیمان جعفری طهرانی 6 رای، کامیار کیمیایی 2 رای و پورسلمانی یک رای به دست آوردند.

 

تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس رییس فدراسیون تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم دستگردی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون شطرنج ضمن اعلام این خبر، افزود: دو نفر از کاندیداها مدارک خود را پس گرفتند بنابراین ۱۳ نفر برای مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج ثبت‌نام کردند.

دبیر فدراسیون شطرنج تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته و مساعدت وزارت محترم ورزش و جوانان، انشاالله در اوایل تیرماه مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج برگزار خواهد شد.

اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج به شرح ذیل است:

۱. فاطمه ابوالقاسمی
۲. مجتبی ارشدی
۳. احمد علی بابایی
۴. مهرداد پهلوان زاده
۵. کمال جوانمرد
۶. علیرضا خسروی
۷. شهریار رحمانی اصل
۸. وحیده صوابیه
۹. حمزه علی پور
۱۰. حمید گودرزی
۱۱. محمدرضا محمدی بهابادی
۱۲. مسعود ناموری آذر
۱۳. امیرعرفان هاشمی

ثبت نام از داوطلبین احراز پست ریاست و هیئت رئیسه فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران، از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۹ فروردین‌ماه در دبیرخانه فدراسیون شطرنج صورت پذیرفت.

کد خبر 6084549

دیگر خبرها

  • خادم سیدالشهدا رئیس هیات ورزش‌های زورخانه‌ای خوزستان شد
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش‌آموزی فعال است
  • رییس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • شکایت رئیس سابق فدراسیون ترای اتلون به دیوان عدالت اداری/ اعتراض به انتخابات
  • سایه ابطال روی انتخابات سه‌گانه/ وزیر تعلیق می‌کند یا دیوان عدالت