Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علیرضا نوروزیان مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای از ابتدای شروع گام دوم فاصله گذاری اجتماعی که از تاریخ ۳۰ فروردین ماه امسال آغاز شده است، ۳۵ هزار ۴۰۱ بازدید از این مراکز انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوروزیان افزود: از این تعداد، ۱۱۷ مرکز به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی پلمب و ۴۴۱ مکان دیگر نیز اخطاریه دریافت کرده اند.

بیشتر بخوانید:پلمب ۲۲ واحد صنفی متخلف در خراسان شمالی

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی عنوان کرد: صرفاً اخذ کد رهگیری به منظور فعالیت در راستای حفظ و سلامت مدیران و شهروندان کفایت نمی‌کند، بلکه انتظار می‌رود مدیران و مالکین تمامی صنوف قبل از اخذ کد رهگیری از سامانه وزارت بهداشت، پروتکل مربوطه را دریافت و به دقت مطالعه کرده و در حین فعالیت نسبت به اجرایی شدن پروتکل‌ها در محل کار خویش اقدام کنند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمب واحد متخلف علوم پزشکی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل پرونده برای سه واحد متخلف در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  به منظور سلامت شهروندان طرح تشدید بازرسی‌های بهداشت محیط در همه مناطق تحت پوشش مرکز بهداشت شهرستان بوکان در حال اجرا است.

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت  اظهار داشت:   گشت های مشترک تیم های بازرسی و نظارتی در برنامه سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان از فروشگاه های عرضه مواد غذایی، کارگاەهای تولید بامیە و زولبیا و مراکز عرضه فرآوردە های خام دامی در شهرستان بوکان که با حضور ادارات تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی و مرکز بهداشت در جریان است .

مسگری  افزود: در جریان این بازدیدها  ۴۵ لیتر روغن چند بار مصرف و غیر قابل مصرف و ۱۰۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و غیر قابل مصرف شناسایی و معدوم شد و   برای ۳  واحد  متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

 

کارشناس مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت تصریح کرد: در ادامه بازرسی ها، کارشناسان بهداشت محیط، از مدارس منتخب اسكان مسافران نوروزي (دبیرستان دخترانه شبانه روزی نمونه دولتی تمدن، مدرسه شبانه روزی دخترانه حضرت زینب (س) و خانه معلم) بازدید کردند و وضعیت رعایت آئین نامه ها و مقررات بهداشتی و امکانات موجود در محل های اسکان مورد بررسی قرار گرفت.

 

 مسگری عنوان کرد: در همین روز بازدید از جایگاه های عرضه سوخت سطح شهرستان که جزو اماکن عمومی حساس محسوب می شوند توسط کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت انجام شد که وضعیت بهداشتی و امکانات موجود این جایگاه ها (بررسی وضعیت آب آشامیدنی، نحوه دفع فاضلاب تولیدی، نحوه دفع پسماند، وضعیت سرویس های بهداشتی، نماز خانه، محل استراحت و استقرار پرسنل شاغل، کپسول های اطفاء حریق ) مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • نظارت ۳۰۰ نفر بازرس مرکز بهداشت اصفهان در طرح سلامت نوروزی
  • انجام بیش از ۵ هزار نظارت بهداشتی در طرح سلامت نوروزی تاکنون
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه بازرسی بهداشتی در نوروز در خراسان رضوی
  • اجرای برنامه سلامت شهری در کیش
  • امحای بیش از ۷ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته در خراسان شمالی
  • فعالیت ۱۳۰ تیم نظارتی با ۳۸۰ بازرس در مناطق زیر پوشش علوم پزشکی مشهد
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ بازرسی بهداشتی از مراکز تهیه غذای خرمشهر
  • بیش از ۱۳۰۰۰ خدمت و مراقبت بهداشتی در تعطیلات نوروزی خراسان شمالی ارائه شد
  • تشکیل پرونده برای سه واحد متخلف در بوکان