Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@07:53:50 GMT

جوان ۳۲ ساله بر اثر سقوط آهن آلات جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۲۷۹۶۶

جوان ۳۲ ساله بر اثر سقوط آهن آلات جان باخت

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت از مرگ یک کار جوان بر اثر سقوط مصالح ساختمان در این شهر خبر داد.

شهرام مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سقوط آهن آلات ساختمانی و محبوس شدن کارگر جوان در ساعت ۹:۴۷ دقیقه صبح امروز یک شنبه ۱۱ خردادماه به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی رشت اطلاع داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بلافاصله چهار آتش نشان و افسر ارشد به همراه یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه واقع در گلسار، بلوار گیلان اعزام شدند.

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت عنوان کرد: متأسفانه به دلیل عدم رعایت نکات ایمنی در حین کار بکسل و انتقال آهن آلات ساختمانی باعث سقوط بر روی کارگر ۳۲ ساله و مرگ وی شد.

مؤمنی اضافه کرد: آتش‌نشانان نسبت به ایمن سازی محل حادثه، جمع آوری اجسام سقوط کرده اقدام و مسیر بازگشایی کردند.

به گزارش ایمنا، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت با تعداد ۳۸۰ نیروی آتش‌نشان و ۷۶ دستگاه خودروی سبک، نیمه‌سنگین و سنگین در ۱۴ ایستگاه فعالیت می‌کند.

کد خبر 426426

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آتش نشاني حادثه مصالح ساختمانی جوان مرگ و مير شهر رشت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۲۷۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار لرستان پیدا شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد از یافتن جسد جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، محمد میرزایی‌مقدم، صبح امروز، در جمع خبرنگاران گفت: پیکر جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار در محل ایستگاه قطار محلی 501 هفت کیلومتر پایین‌تر از آبشار بیشه توسط بومیان منطقه مشاهده شد.

او اضافه کرد: جوانی 17ساله به‌ قصد شنا در روز 21فروردین وارد رودخانه سزار شد، اما پس از شیرجه و برخورد با سنگ‌های کف رودخانه اسیر جریان آب شده و غرق می‌شود.

ورود دادستانی به غرق‌شدن 2 نفر در سد خان‌آباد الیگودرز

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم‌آباد ضمن تسلیت به خانوادۀ جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار از زحمات تمام امدادگران شرکت‌کننده در عملیات تفحص طی روزهای گذشته قدردانی کرد.

انتهای پیام/645

دیگر خبرها

  • اطفای حریق در یک کارگاه آهنگری در محله پامنار تهران
  • مصدوم شدن آتش‌نشان تهرانی در حریق کارگاه آهنگری + عکس
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • تصادف در محور روستایی بوکان ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • گودبرداری غیر اصولی جان مرد جوان را گرفت
  • مانور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانۀ سزار لرستان پیدا شد
  • انجام ۶۵ مورد ماموریت آتش‌نشانی در شهرکرد
  • زن ۵۰ ساله میرآبادی در رودخانه غرق شد
  • خانم ۵۰ ساله در رودخانه خدرآباد میرآباد جان خود را از دست داد